Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-10, 21:53   #46
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5395
Standard

Jag åker ner till Åby med polaren som jag delar bord med på Axevalla, han har två till start i Drottnings Silvias pokal. Activated som han hoppas på en peng från detta läge. Sen har han Racing Brodda som vann spårlottningen mot Rödluvan, nu kan/är det väl så att Rödluvan är klasser bättre än de andra i kullen, men de ska köra för spets och inte släppa till Rödluvan för då är det kört. Racing är ingen häst som kan utnyttja snikspåret utan hon är mer stark och kan gå i ett bra tempo hela loppet. de ska inte maxa henne med utrustning förrän till hösten. Enda sättet att slå favoriten är att hålla ledningen, men troligen är Rödluvan för bra. Tredje häst i loppet rankar jag Nurmos häst.
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 22:02   #47
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har vevat igenom min tänkta spik Bear Hope ordentligt nu och blev bara ännu mer övertygad. Förutom vid novemberstarten har han varit riktigt bra precis varje gång och senast vid comebacken hade han en omöjlig uppgift att jaga ikapp ledaren, men det var på vippen att han fixade det ändå. Det som är lite problematiskt är hur det blir i starten, för det är ingen katapult. Men eftersom de andra också är så långsamma borde det vara hygglig chans till ledning och blir det inte ledning kommer han sitta bra till i främre träffen.

Attraversiamo känns också bra, även om jag gärna sett att de boostat honom med Goop eller något imorrn.
Och jag har suttit och kollat lite på de lopp Gustafsson BE vunnit och är rätt så övertygad att den är starkast till slut och kommer att spika den. Ta en titt om du inte redan gjort det.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 22:24   #48
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Ändå skönt att vi aldrig är överens om några hästar....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+7), Gotland (+7)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 22:29   #49
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Ändå skönt att vi aldrig är överens om några hästar....
Nu skall jag sätta igång eran genomgång o höra vad ni två tycker om morgondagens V75-a
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 22:33   #50
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Nu skall jag sätta igång eran genomgång o höra vad ni två tycker om morgondagens V75-a
Du kommer bara bli besviken
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 22:49   #51
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Du kommer bara bli besviken
Antonio kul spik
Vi håller tummarna för jAnmans fina häst. Som du sa, bara Jorma kör i tid.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 23:35   #52
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Och jag har suttit och kollat lite på de lopp Gustafsson BE vunnit och är rätt så övertygad att den är starkast till slut och kommer att spika den. Ta en titt om du inte redan gjort det.
Jo jag har kikat och den är en av många som kan vinna loppet. Har ändå så svårt att se den kliva över både kusk och lägeshandikappet där. Har Gentz ens kört på Åby liksom?

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Ändå skönt att vi aldrig är överens om några hästar....
Nåja så illa är det väl ändå inte jag tycker ni gör rätt i sak att hålla fast vid Antonio, och för Janmans skull hoppas jag det lyckas den här gången. Men osäkert om jag streckar trots gardering, trögt att dra runt dem från bakspår med en lite segstark häst och samtidigt hålla undan för alla os-kusar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 03:58   #53
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Räkna med mycket grönt plus upp i tv-rutan och gör inte bort er travvänner.

Förmodligen kan det va dagens bästa spel på Global Utopia när Labero Nurmos är igång.



Global Utopia till 10 gånger det lär jag aldrig mer få.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2019-05-11 klockan 04:00.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 04:13   #54
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Nr.

Val

Evenemang

Evenemangsdatum

V/P Villkor

Odds





Resultat


1 Mellby Club
Sverige - Åby - Lopp 10
(Vinnare)
11/05/2019 Ingen
5,50


Levande
2 Sevilla
Sverige - Åby - Lopp 6
(Vinnare)
11/05/2019 Ingen
8,00


Levande
3 Global Utopia
Sverige - Åby - Lopp 8
(Vinnare)
11/05/2019 Ingen
10,00


Levande




Flervalspel


Speltyp

Antal spel

Insats per spel

Total insats

Utbetalning

Utdelning


Tripplar 1 100,00 100,00 44.000,00 Inte tillgänglig

Insats: 100,00 Utbetalning: 44.000,00




Nr.

Val

Evenemang

Evenemangsdatum

V/P Villkor

Odds





Resultat


1 Global Utopia
Sverige - Åby - Lopp 8
(Vinnare)
11/05/2019 Ingen
10,00


Levande
2 Sevilla
Sverige - Åby - Lopp 6
(Vinnare)
11/05/2019 Ingen
8,00


Levande
3 Antonio Trot
Sverige - Åby - Lopp 9
(Vinnare)
11/05/2019 Ingen
7,00


Levande




Flervalspel


Speltyp

Antal spel

Insats per spel

Total insats

Utbetalning

Utdelning


Tripplar 1 100,00 100,00 56.000,00 Inte tillgänglig

Insats: 100,00 Utbetalning: 56.000,00




Nr.

Val

Evenemang

Evenemangsdatum

V/P Villkor

Odds





Resultat


1 Global Utopia
Sverige - Åby - Lopp 8
(Vinnare)
11/05/2019 Ingen
10,00


Levande


Insats: 100,00 Utbetalning: 1.000,00



Bygger mycket på att Global Utopia även Sevilla som vinnare där efter tripplar hos Bet365 hästar som jag tror på vinner

Sevilla

Mellby Club

Antonio Trot



Global Utopias odds lär ju sjunka rejält under dagen och klättra upp som en av dom två stora favoriterna i loppet.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2019-05-11 klockan 04:14.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 07:58   #55
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag vill varna för två favoriter i stor fara.

V75-2. 3 Vlad del Ronco har i år vunnit fem av åtta lopp och tjänat 620'. Han är favoritstreckad till 30 % mot andrastreckade 6 till 15 %. Senast tredskades Vlad dR på Åby och ville inte tävla. Hästen kommer ihåg Åby och han har talat om, att det är dags för tävlingspaus nu. Det här loppet kan det löna sig att gardera rejält i.

V75-6. Favoriten 6 Whipped Eggs lyckades Örjan bära till seger i knackigt trav senast. Här kan man antingen chansspika 7 Mellby Club eller gardera ordentligt - vilket jag kommer att göra.
Tyckte Whipped Eggs såg lysande ut senast. Enda var väl att den själv var rätt het, redan när den värmde etc.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 08:51   #56
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg


Global Utopias odds lär ju sjunka rejält under dagen och klättra upp som en av dom två stora favoriterna i loppet.
Jag förmodar att du läst Huselius på Twitter. Intressant streck, men frågan är om han inte behöver loppet.

"Är i Gbg, hinner inte till travet. Ett heads up. Säger inte att den vinner V75-4 men 5.G Utopia tävlade näst senast på kort distans i snöstorm och med isbjörnar på innerplan. Vann på 13. Skor och vanlig vagn. Nu Barfota, bike och vem tränar! Nurmos. Sänker med 1,2 eller 3 sek?"
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 09:00   #57
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Vaknade precis upp ur en väldigt verklig och otrevlig dröm där Whitehouse Express som jag inte tänkt plocka med på 7 streck pissvinner via open stretch. Missade hög sexsiffrig vinst. Är inte speciellt vidskeplig men tänkte att jag får väl ta med den då eftersom den nog inte är så mycket spelat.

Döm om min förvåning när jag ser att den ligger på 17% när jag inte ens räknat med nära tvåsiffrigt! Kollar igen status och historik. Väldigt seg och ospeedig sist med lucka på upploppet mot hästar som är klassen sämre än idag. 3/17 på distansen och de där segrarna togs i 3 raka vid en formtopp 2016. 1,5 år och 15 raka starter utan vinst nu. Och klar andrahandare på det. Hur tänker folk? Bara att strecka för att det står Kihlström/Redén?

Samtidigt står det Goop/Gocciadoro på en annan häst i loppet och 2% bredvid den. Gula (fula?) gubben har en helt överjordisk statistik och då har han ändå inte haft Björn i vagnen förrän nu det sista. Smart drag förresten, travmedia sväljer hellre en kapsel cyankalium än att våga sig på att kritisera eller antyda något negativt om ett ekipage som innehåller efternamnet Goop.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 09:18   #58
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Åbychansen


Avd
1: 3, 9 (2, 6)
2: 2, 5 (3, 6)
3: 3, 5 (8, 1)
4: 4, 10 (6, 3)
5: 4, 10 (5, 3)
6: 7, 8, 12 (6, 1)
7: 1, 2, 3, 4 (5, 8)

DD: 1 - 1

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 10:27   #59
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4266
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vaknade precis upp ur en väldigt verklig och otrevlig dröm där Whitehouse Express som jag inte tänkt plocka med på 7 streck pissvinner via open stretch. Missade hög sexsiffrig vinst. Är inte speciellt vidskeplig men tänkte att jag får väl ta med den då eftersom den nog inte är så mycket spelat.

Döm om min förvåning när jag ser att den ligger på 17% när jag inte ens räknat med nära tvåsiffrigt! Kollar igen status och historik. Väldigt seg och ospeedig sist med lucka på upploppet mot hästar som är klassen sämre än idag. 3/17 på distansen och de där segrarna togs i 3 raka vid en formtopp 2016. 1,5 år och 15 raka starter utan vinst nu. Och klar andrahandare på det. Hur tänker folk? Bara att strecka för att det står Kihlström/Redén?

Samtidigt står det Goop/Gocciadoro på en annan häst i loppet och 2% bredvid den. Gula (fula?) gubben har en helt överjordisk statistik och då har han ändå inte haft Björn i vagnen förrän nu det sista. Smart drag förresten, travmedia sväljer hellre en kapsel cyankalium än att våga sig på att kritisera eller antyda något negativt om ett ekipage som innehåller efternamnet Goop.
Instämmer till fullo. Spelet är snedfördelat på de du nämner. Även 5 är överstreckad, nyttig häst men ingen segermaskin och med en kusk som knappast har en fördel av att köra i Sverige och Åby.
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 10:33   #60
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Probo OP i guld är helt klart intressant.
Den spurten han gjorde på Halmstad är fast på näthinnan.
I detta gäng kan han nog hävda sig om han får rätt lopp!
Fin rensare
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td