Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Njaa.är nöjd med mitt spel och bra spel vinner alltid i längden...så konstigt nog är jag nöjd, trots förlusten på detta spel...låter detta konstigt, så tänk gärna efter 
|
Helt rätt tänkt!
Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
Jag vill påstå att man med mycket små medel kan göra stora pengar.
Jag gör ett system för 24 kr och vinner 2 lax.
Vet att om jag hade gjort ett system för 500 kr så hade jag garanterat fått ett gäng 7or minst idag så det är tråkigt att man inte har en bra spelbudget tyvärr.
Kollade in Wollan ett tag och såg loppet den gjorde i Mariehamn sist och tänkte den måste jag ha med nästa gång men glömde totalt bort den när jag lämnade in. Lite trist för för 2 7or hade gett mig 50 lax med sexorna idag för drygt 40 kr. 2000 kr är jag tacksam för ändå och kan spela vidare lite till iallafall 
|
Absolut går det! Men för de riktigt stora pengarna måste man hitta en riktig susare och gå ut hårt på den om man har en sån liten insats. Brukar bli knäckande efter ett tag för de flesta att man sällan är mer än nära, och pga det börjar spela sämre och mer favoritbetonat. Därför jag nästan bara kör andelsspel numera.
Citat:
Ursprungligen postat av olle
Tänk om det varit jag. Då kunde man fördelat en halv miljon till hushållskassan varje år i drygt 33 år. Man hade ju då trots den usla svenska kronan tom haft råd att åka Över till Köpenhamn en gång i månaden för några kalla danska öl.
|
En gång i månaden, ja det hade du nog klarat av att slanta om du blev ekonomiskt oberoende!