Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-22, 21:17   #151
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 153
Sharp$: 57010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Det dök åtminstone upp en helsida med reklam (från legolas) om just Fredagens omgång när jag gick in på travronden.se tidigare idag, där borde de väl mest vara svenskar som tittar in.
Kollade precis papperstidningen. Där har dom två helsidor idag. Men kan inte ens logga in på deras sida och ingen travmeny dör heller. Har stått i flera veckor att nästa pool är fredagen den 24 maj.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:19   #152
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

2lax på 24 kr är ok men lite surt ändå hade blivit fint med 2 7or och massor med 6or
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:20   #153
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Na zdorovje! Skit ändå att man inte får betalt när man hittar en sån spik och den går in.
Riktigt tråkigt...fick du verkligen inget?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:25   #154
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Riktigt tråkigt...fick du verkligen inget?
4 sexor så systemet gick ju plus iallafall. Och 5-siffrigt på bookiespel. Gick på gardering i fel lopp, målade första och tredje istället för andra och fjärde.

Surast ändå för Gotlands system som missade ett gäng sjuor i sista på förstaresernven, och Basse som bara rök på spiken Whisky Akema.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:28   #155
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ok, ibland känns skapliga vinster, som nästintill förluster...hade kikat lite på Lennart, men stort tack till dig, hade du inte fört han på tal, så skulle jag backat idag...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:28   #156
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 153
Sharp$: 57010
Standard

Så kul att det var en värmlänning som tog hela potten i kväll och inte spelsyndikat i Tyskland som dominerat vinstlistorna totalt senaste dagarna
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:33   #157
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Så kul att det var en värmlänning som tog hela potten i kväll och inte spelsyndikat i Tyskland som dominerat vinstlistorna totalt senaste dagarna
Hade 400 till 8,25 på jackpot, så det är mig det är synd om nu...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+8)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:34   #158
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 153
Sharp$: 57010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Hade 400 till 8,25 på jackpot, så det är mig det är synd om nu...
Det var surt när det var så nära .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:38   #159
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Njaa.är nöjd med mitt spel och bra spel vinner alltid i längden...så konstigt nog är jag nöjd, trots förlusten på detta spel...låter detta konstigt, så tänk gärna efter
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:39   #160
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag vill påstå att man med mycket små medel kan göra stora pengar.
Jag gör ett system för 24 kr och vinner 2 lax.
Vet att om jag hade gjort ett system för 500 kr så hade jag garanterat fått ett gäng 7or minst idag så det är tråkigt att man inte har en bra spelbudget tyvärr.
Kollade in Wollan ett tag och såg loppet den gjorde i Mariehamn sist och tänkte den måste jag ha med nästa gång men glömde totalt bort den när jag lämnade in. Lite trist för för 2 7or hade gett mig 50 lax med sexorna idag för drygt 40 kr. 2000 kr är jag tacksam för ändå och kan spela vidare lite till iallafall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+6)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:39   #161
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 153
Sharp$: 57010
Standard

Tänk om det varit jag. Då kunde man fördelat en halv miljon till hushållskassan varje år i drygt 33 år. Man hade ju då trots den usla svenska kronan tom haft råd att åka Över till Köpenhamn en gång i månaden för några kalla danska öl.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:46   #162
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Njaa.är nöjd med mitt spel och bra spel vinner alltid i längden...så konstigt nog är jag nöjd, trots förlusten på detta spel...låter detta konstigt, så tänk gärna efter
Helt rätt tänkt!

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag vill påstå att man med mycket små medel kan göra stora pengar.
Jag gör ett system för 24 kr och vinner 2 lax.
Vet att om jag hade gjort ett system för 500 kr så hade jag garanterat fått ett gäng 7or minst idag så det är tråkigt att man inte har en bra spelbudget tyvärr.
Kollade in Wollan ett tag och såg loppet den gjorde i Mariehamn sist och tänkte den måste jag ha med nästa gång men glömde totalt bort den när jag lämnade in. Lite trist för för 2 7or hade gett mig 50 lax med sexorna idag för drygt 40 kr. 2000 kr är jag tacksam för ändå och kan spela vidare lite till iallafall
Absolut går det! Men för de riktigt stora pengarna måste man hitta en riktig susare och gå ut hårt på den om man har en sån liten insats. Brukar bli knäckande efter ett tag för de flesta att man sällan är mer än nära, och pga det börjar spela sämre och mer favoritbetonat. Därför jag nästan bara kör andelsspel numera.

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tänk om det varit jag. Då kunde man fördelat en halv miljon till hushållskassan varje år i drygt 33 år. Man hade ju då trots den usla svenska kronan tom haft råd att åka Över till Köpenhamn en gång i månaden för några kalla danska öl.
En gång i månaden, ja det hade du nog klarat av att slanta om du blev ekonomiskt oberoende!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:51   #163
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Många här har kompetens inom detta gebit...gissar att det finns "tysta människor" som drar nytta av detta, men det får vi nog leva med...vi har nog dessvärre inte förmågan att gå ihop på rätt sätt och därmed får köpa att andra drar nytta av detta i slutändan...men tycker själv att det"är värt detta"...för det är väl ett nöje vi håller på med och liksom den som vinner på aktiemarknaden, så vinner den här, som har bäst "fågelperspektiv"...mmm...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+11)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:52   #164
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Håller med dig Stekel! Men jag har varit så nära nu flera dagar i rad att sätta spel med mycket små medel 2st v4or igår och i förrgår som gett mig 9000 på Halmstad och 2300 på Rättvik för system på 20 kr. Tog bort Tomas Petterssons långdistansare i sista på Rättvik och snålade bort Vejos på Halmstad och båda system kostade 16 resp 20 kr så man blir lite irriterand
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-22, 21:59   #165
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Många här har kompetens inom detta gebit...gissar att det finns "tysta människor" som drar nytta av detta, men det får vi nog leva med...vi har nog dessvärre inte förmågan att gå ihop på rätt sätt och därmed får köpa att andra drar nytta av detta i slutändan...men tycker själv att det"är värt detta"...för det är väl ett nöje vi håller på med och liksom den som vinner på aktiemarknaden, så vinner den här, som har bäst "fågelperspektiv"...mmm...
Nåja vi har ju en sektion med andelsspel här på forumet. Som av vad jag sett, utan att ha fört någon statistik över annat än mitt egna, går hyfsat bra trots avsaknad av storvinster. Och tillsammans-bolagen då som också går hyggligt, till och med bättre än hyggligt i och med stora vinsten på V86 som Gotland landade förra månaden.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td