Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-23, 09:19   #174
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Några saker du nämner är på riktigt, att man faktiskt nästan kan ranka upp utländska ekipage nästan per automatik till exempel. Pga att spelarna hellre streckar hästar de sett förut och brukar skriva av även en riktigt bra resultatrad med "ja men det var ju i Norge/Italien/Tyskland där loppen är så dåliga". Och att spår 4,5 är underskattade i autostart är underskattade av flera olika anledningar.

Men det där med nummerserier är rena astrologin, punkt slut. Klart man kan hänga upp sitt spel på det ändå, man kan få in en eller annan häst som man annars aldrig skulle fått för sig att strecka. Men tro inte att det är annat än slump.

1+6=7
2+5=7
3+4=7
12-5=7
11-4=7
10-3=7
9-7=7
8-1=7
Ingen kan övertyga mitt öga och vad jag ser och uppfattar. Sitter med travet hela dagarna och kollar alla lopp som körs i alla länder varje dag 24/7 så att frugan vill skiljas typ. Jobbar ej.
Att det är slump i vissa fall ja. Men som jag sa slumpen händer mycket ofta då i sådana fall och det är något jag har med i beräkningen. Partanen med två hästar med i loppet och en av dem vinner. Brukar hända mycket ofta oxå. Att när en tränare har två hästar med i loppet då vinner någon av dem det va därför jag låste på 11 Red Rock Canyon Ås och 12 Farlander AM (där många helgarderade) på v4 Halmstad i måndags och kan på så sätt vinna bra deg med små medel. Händer i Galoppen oxå. Något man måste uppmärksamma själv och titta på alla race hela dagarna i ända. Följer Franskt trav Danskt trav Norskt trav och Australiensiskt Trav/Passgång och Galopp ibland.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-05-23 klockan 09:45.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat