Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-21, 09:57   #55
beckz

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Det är naivt att tro att folk vill lägga tid och energi på att andra ska vinna mer pengar i längden. Det finns alltid en "agenda/morot" bakom om det ska vara bestående - lönsamhet, beröm, egotripp etc. Det är bara att se till sig själv, av vilken anledning vill man dela med sig av den kunskapen om man nu t.ex. riskerar att få spelbolagens "onda öga" och därmed inte kan profitera på sin kunskap?

Nej, sluta upp att försöka skapa en "ädel" aura över denna sajt och låt oss istället fokusera på kärnverksamheten, dvs bra rekar! Och om någon tjänar en slant på att bjuda på bra rekar som även jag tjänar pengar på så är det "fine by me". Det är inget som jag betalar extra för om spelbolagen vill annonsera på den sajt jag läser alt. ge provision till den som gjorde mig till kund.

Om någon sen försöker tjänar pengar på att ge "dåliga rekar" för att skapa större vinster till spelbolaget och i förlängningen till sig själva så kommer förmodligen inte den sidan bli långvarig. Folk är väl förhoppningsvis tillräckligt kunniga att avgöra om någons tips är lönsamma eller ej i längden. Annars ska man inte spela överhuvudtaget. Allt intrigerande kring detta i denna tråden är enligt mig bara ren "jante".
beckz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat