Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-24, 19:00   #52
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Chockerande högt. Om jag minns rätt blev det över 250k. Och det är otroligt högt med tanke på att det bara går att komma åt poolerna via webben och att det även var massor av problem med insättningar och bonus-låsningar pga "ny hemsida".

De gjorde helt rätt i att ta ytterligare ett omtag. ( Inte omöjligt det är in-house denna gång? )

Men de skulle ha testat i några månader till. Det här med att stressa igång saker just till Elitloppshelgen är en ödesdiger strategi.

Men jag gissar att 58k-vinnarna inte klagar särskilt högt.
Hoppas dom kommer igång med sina poolspel på trav igen och att det inte bara är ett tillfälligt inhopp. Om jag tittar tillbaka 2 år sedan dom startade så har det av förklarliga skäl varit mycket mycket enklare att vinna i legolas poolspel än i atgs med alla jackpottkonfiskeringar och höga spelavdrag.

Men hur dom ska få till vettiga pooler utan att tillföra egna pengar till dom är svårt att räkna ut. Inte ens när återbetalningen ligger på 150 procent eller mer överger särskilt många svenska atgs poolspel med 26-65 procents återbetalning.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat