Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-15, 13:52   #22
KungK2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1800

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Nu är det här inte H2H men säsongsspel, dock...Men André Petersson i HV71 som vinnare av skytteligan (obs! inte poängligan!) till 20 ggr på SvS, i skrivande stund, kan vara en idé. (Jag har dålig koll på detta men jag tror det är fasta odds på dessa spel på SvS numera..?)

Killen sprutar in mål på försäsongen trots spel i 3:e femman, han var delad etta i skyttetoppen på JVM i vintras. 10 mål på 37 matcher förra säsongen ser inte så bra ut men jag är inte främmande för att han kan matchas i förstalinan, vid ev. skador/sjukdomar på Voutilainen eller Thörnberg. Mest intressant i det läget är ju all PP som Davidsson & co får spela. Å andra sidan har HV både hög topp och jämn bredd på sina femmor så speltid kommer André få gott om, oavsett vilken femma han spelar i...

Och ja, jag håller på HV71, vilket innebär att jag har mer koll på mitt lag än övriga lag i elitserien. Kanske finns det några mer spelvärda alternativ..? Pyörälä i VF, t ex?
Har för mig att jag läste nånstans att han har en hel del bekymmer med ryggen? Det skulle ju kunna innebära en del vila under säsongen om han har otur. Fast det har du nog bättre koll på isf men det kan ju vara värt en liten varningsflagg om det nu stämmer.
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat