Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-28, 00:39   #9
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Är på semester men kunde inte hålla sig från lite travgluttande ändå nu inför V75! Mina små funderingar till första 3 loppen:

Eelis spikade jag som andrahandare vid V75-vinsten på Mantorp och som skräll i Harpers (och vinnarlir båda gångerna), men tänker inte köra på något slentrian/nostalgilir för den sakens skull. Reigning Moni har spår, häst och kusk och svårare än så är det inte att hitta en förstahäst på 12%/12,00/2,75! Eelis såklart alldeles för hårt spelad pga Goop och Harpersvinsten.

Quito Lane 8%/8,00/2,75 den är given! Lennartsson är säker på lånestyrningarna och lyckas Ove A så ska han väl inte vara sämre.

Award Kronos 22%/4,75/1,90 måste vara en tokbra spik i det här rundspelade finalloppet! Zolly gillar jag och har lirat vinnare flera gånger till fina odds. Men det här går ju inte, Djuse lämnade walk over direkt när han gjorde det sällsynt obegåvade att ta spår 9 istället för 4 här vid lottningen. Lite som att Bolt flyttar bak sitt startblock 3 meter. Visst kan det bli vinst ändå men det ska fan en del klaff till! Örjan valde 1 och den gubben är en jävla megastjärna (ja här är det motiverat!) när det kommer till att sno hem finaler med sjusiffrigt! Annat än Djuse som väl inte ens tagit ett sjusiffrigt lopp va? Ett mysterium att Zolly är mer spelad än Örjans i min bok. Om jag tog 2 skulle jag nog dubbla med Korpis som är i princip obesegrad och har bra läge. Grande Diva Sisu är en av de knappa favoriterna men jag har absolut noll feeling för att den ska kunna bärga segern här. Det sa jag vid näst senaste segern också och fick käka upp. Men jag känner det ännu mindre nu. Nordström är som Flemming, tillhör han favoriterna kan man hoppa men se upp om det står under 10%!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat