Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-23, 18:37   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

V75 Eskilstuna 29 juni


Härlig sport på lördag såklart med V75 finaler kryddat med två E3 finaler. Det ser rätt knepigt ut även denna helg är känslan.

V75-1

Här blir nog Eelis stor favorit efter vinsten i Harpers och en bra insats i storlopp i Finland. Men den har en del galopper bakom bilen och fick ju stryk av Donners Am senast dom möttes i Gävle. Möter ett par vassa motståndare även om det sen är någon ren utfyllnadshäst med också.

V75-2

De två hästarna som kvalade in i Boden spår 1 och 2. Helt annat motstånd nu och tror ingen av dom räcker här. Look Håleryd blev det rätt effekt på med bike och barfota senast men bortlottad nu. Vinner gör en felfri Global Winner tror jag. Men den är inte att lita på som vi såg i Östersund. Men vilken upphämtning. Felfri hade den lekt hem det loppet. Sugarcraft lär dom rycka skorna på igen nu så man ska nog ta senaste starten i Årjäng med Sverre i vagnen med en nypa salt. Bra spår.

V75-3

1,2,3,9 ska det väl stå mellan i E3 finalen för ston men är väl i detta lopp storskrällar radat upp sig. Sen finns det utrustningsändringar att göra av modell större på alla försöksvinnarna så man bör vänta att utse vinnaren även om Zolly är grymt bra varje gång och kanske kullens drottning hittills.

V75-4

Härligt stayerlopp med massor av bra hästar och svårt att räkna på just nu. Reckless såg fin ut senast och det var nog lite preparelopp inför detta. Klart rikast är Piraten men den har inte sin bästa säsong mitt i sommaren som vanligt. Actual Star intressant på start. Gick ju väldigt bra i 3000 metersloppet i Boden förra lördagen.

V75-5

Såg inte Bizzi Blizz lopp elitloppshelgen men var grym i starterna innan. Zalie Gar måste väl ändå bli förstahäst . Grym häst och andrahäst Fleet Amiral som det snackas enormt om.

V75-6

Tyckte jag läste i veckan att Fort Knox inte skulle starta i finalen men är med i startlistan. Även här måste man avvakta utrustningsinfo då den varit helt avgörande tidigare i ett antal E3 finaler men det är såklart försöksvinnarna i nuläget man tror mest på.

V75-7

Härlig final men när man ser det gigantiska kuskplusset på MT Joinville kan man inte annat än säga spets och slut hämta ut. Nobel Amok bortglömd i Boden sist med ny jänkarvagn . Blir hårt spelad nu igen på den insatsen. Bucks To Burn tömdes väl inte däruppe direkt.

Härlig omgång och på fredag kommer startlistan till en av årets roligaste travkvällar. Sprintermästaren med extra V75 nästa torsdag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
greenj (+15), Gotland (+7), michael (+10), ms (+50), drakdead (+5), HP (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 17:31   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Bizzi fick inget riktigt lopp alls under Elitloppshelgen. Mellan raderna kunde man ana att det inte maxades inför den finalen utan att det snarare var denna som gällde. Men tveksamt om man räcker mot Zalie Gar ändå.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 18:23   #3
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4688
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Härlig sport på lördag såklart med V75 finaler kryddat med två E3 finaler. Det ser rätt knepigt ut även denna helg är känslan.

V75-1

Här blir nog Eelis stor favorit efter vinsten i Harpers och en bra insats i storlopp i Finland. Men den har en del galopper bakom bilen och fick ju stryk av Donners Am senast dom möttes i Gävle. Möter ett par vassa motståndare även om det sen är någon ren utfyllnadshäst med också.

V75-2

De två hästarna som kvalade in i Boden spår 1 och 2. Helt annat motstånd nu och tror ingen av dom räcker här. Look Håleryd blev det rätt effekt på med bike och barfota senast men bortlottad nu. Vinner gör en felfri Global Winner tror jag. Men den är inte att lita på som vi såg i Östersund. Men vilken upphämtning. Felfri hade den lekt hem det loppet. Sugarcraft lär dom rycka skorna på igen nu så man ska nog ta senaste starten i Årjäng med Sverre i vagnen med en nypa salt. Bra spår.

V75-3

1,2,3,9 ska det väl stå mellan i E3 finalen för ston men är väl i detta lopp storskrällar radat upp sig. Sen finns det utrustningsändringar att göra av modell större på alla försöksvinnarna så man bör vänta att utse vinnaren även om Zolly är grymt bra varje gång och kanske kullens drottning hittills.

V75-4

Härligt stayerlopp med massor av bra hästar och svårt att räkna på just nu. Reckless såg fin ut senast och det var nog lite preparelopp inför detta. Klart rikast är Piraten men den har inte sin bästa säsong mitt i sommaren som vanligt. Actual Star intressant på start. Gick ju väldigt bra i 3000 metersloppet i Boden förra lördagen.

V75-5

Såg inte Bizzi Blizz lopp elitloppshelgen men var grym i starterna innan. Zalie Gar måste väl ändå bli förstahäst . Grym häst och andrahäst Fleet Amiral som det snackas enormt om.

V75-6

Tyckte jag läste i veckan att Fort Knox inte skulle starta i finalen men är med i startlistan. Även här måste man avvakta utrustningsinfo då den varit helt avgörande tidigare i ett antal E3 finaler men det är såklart försöksvinnarna i nuläget man tror mest på.

V75-7

Härlig final men när man ser det gigantiska kuskplusset på MT Joinville kan man inte annat än säga spets och slut hämta ut. Nobel Amok bortglömd i Boden sist med ny jänkarvagn . Blir hårt spelad nu igen på den insatsen. Bucks To Burn tömdes väl inte däruppe direkt.

Härlig omgång och på fredag kommer startlistan till en av årets roligaste travkvällar. Sprintermästaren med extra V75 nästa torsdag.
Att göra analys efter analys efter analys och inte spela RESPEKT
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 18:52   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Att göra analys efter analys efter analys och inte spela RESPEKT
Kan upplysa dig om att det finns andra, rättare sagt väldigt många, spelmöjligheter till dessa sju lopp förutom atgs V75 spel. Att inte spela V75 och att inte spela inte riktigt samma sak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 19:06   #5
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kan upplysa dig om att det finns andra, rättare sagt väldigt många, spelmöjligheter till dessa sju lopp förutom atgs V75 spel. Att inte spela V75 och att inte spela inte riktigt samma sak.
Jag tolkade Melanders Kommentar som att han var tacksam för dina tidiga analyser. Respekt för att du delar med dig.

Jag är också tacksam för de genomgångar av loppen du postar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 19:14   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag tolkade Melanders Kommentar som att han var tacksam för dina tidiga analyser. Respekt för att du delar med dig.

Jag är också tacksam för de genomgångar av loppen du postar
Dels är det kul att innan man sett något experttips ha lite egna tankar och dels är V75 så pass stort att det förtjänar en slinga redan när startlistorna kommer.

Ronden kommer sedan redan måndag med mycket info och klart mest intressant i den tidiga infon måste vara att Bythebook ska tävla barfota runt om för första gången i hingstarnas E3 final. Båth har ju vunnit några sådana finaler tidigare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5), Basse (+5), mylinda (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-26, 04:34   #7
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Elcamino Dimanche labero Bergh på lördag så sitter den.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-26, 14:52   #8
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Från bloggen

V75 Sundbyholm

V75 gästar Eskilstuna där treåringarna ska drabbas samman i årets första stora test, E3 finalerna! Övriga finaler ser även de riktigt roliga ut och det hetaste tipset är att ta sig ut till Sundbyholm om man vill se fin sport. Långt kvar till lördag och mycket hinner hända ännu men här är läget onsdag eftermiddag!

V75 1. Favorit blir Harpersvinnaren 3 Eelis från spetsläge och det är inte så mycket att säga om. Däremot tror jag att 10 Coogan, över medeldistans, är en minst lika bra häst och täta starter nu ska vara plus. Örjan har måttat in ruskigt många vinnare på Eskilstuna genom åren, här tror jag han placerar Coogan utvändigt om Eelis varvet kvar och sedan är det ungefär 50/50 vem som väger tyngst av duon över upploppet. Bakom dessa är 1 Donners AM mest spännande från bra läge eftersom han åter ska tävla barfota runt om som vid segrarna 9/5 och 18/5. Nämner även 4 Reiging Moni som kan öppna vasst även om det kan vara ett halvvarv för långt den här gången samt formkortet 5 Vienvia Font som gick en riktigt vass tid senast. Jag tror mest på Coogan!

V75 2. En Klass 2 final innehållande otroligt fina djur med siktet inställt på att ta sig en bra bit upp i klasserna. Här har jag två väldigt spelvärda hästar som bildar en utgångsgrupp. 12 Look Håleryd har jag följt supernoga genom karriären eftersom jag gillade mamma Looking Flashy. Utvecklingskurvan pekar spikrakt uppåt och första första barfota samt första bike gav strålande effekt förra starten. Läget är som det är men med draghjälp under slutvarvet kommer speeden bita bra över upploppet. Behöver såklart lite hjälp men i finaler är många påställda och favoritscenariot är trots allt bra fart! När referenten skriker ut 10.3 första varvet går jag till luckan.

5 Falcon AM är en annan mycket intressant idé. Kördes försiktigt senast, troligen med lördagens bravader med 250000 i sikte. Enligt Sjöström kändes fyraåringen mycket fin med mycket sparat så det är med laddade batterier de tar sig ann uppgiften. Kunde inte öppna särskilt snabbt bakom bilen i mars men Sjöström tyckte att hästen kändes naturligt snabb från start i volten och att den borde kunna öppna skapligt även bakom bil.

Favorit blir 4 Global Winner som var kusligt bra efter galopp senast och även om man aldrig ska dra för stora växlar av upphämtningar går det inte att blunda för att fart finns och blir över för klassen. Kan såklart vinna men när den har tjänat minst i loppet och när han dessutom kommer från galopp och tuff upphämtning är det motiverat nog för att gardera som eventuell storfavorit.

V75 3. E3 finalen för ston och en miljon i förstapris! Ett öppet och spelvänligt lopp där min röst går till 9 Zolly. Djuse valde bakspår med några snabba invändigt och det kan visa sig vara en vinstlott. Har gått 12-rundor mest hela tiden på slutet med krafter kvar och det är svårt att veta hur bra hon egentligen är. Ryggen på startsnabba 2 Grande Diva Sisu kommer bidra till en fin position i andraspår direkt och sen tror jag hennes tunga avslutning avgör. 3 Mascate Match är annars en finsk supertalang som har visat kusliga fartresurser vid ett par tillfällen. Hästen kommer att laddas för spets men där lär det vara upptaget den här gången. 1 Award Kronos imponerade hiskeligt när de kastade på jänkarvagnen för första gången senast men frågan är hur snabbt hon kan öppna från start!? Ett litet frågetecken men ska räknas oavsett!

7 Ies Elisabet var klart positiv i försöker när även framskorna rycktes och nu vankas det även rycktussar för första gången. Hästen och kusken är snabba ut så det är inte mycket att spara på. Med en smyglopp in i det sista kan det gå och Jepson är rätt man att trolla från det där läget i storlopp.

Knallen får bli 11 Visual Condition om den ska gå barfota för första gången som det tisslas om. Blir det supertempo och hon kan rygga min tipsetta Zolly under slutvarvet är ingenting omöjligt.

V75 4. Här kommer min troliga spik i omgången i 15 Reckless som har en spännande uppgift nu när toppformen dessutom är nära. Till en början blev jag lite besviken på honom att inte kunna kliva förbi Global Undecided senast men klockan stannade på under 09,5 sista 800 för Reckless del och när man dessutom såg hur bra Global Undecided var igår på Solvalla så är det förlåtet att han ”bara” blev tvåa. Med ännu ett lopp innanför västen tror jag en toppinsats är i antågande. Om han ens blir favorit är det nog en knapp sådan och då tar jag gärna ställning.

Goops andrahäst 1 Triomphe Ferm var jättebra senast med helt andra förutsättningar än på lördag. Distansen är ett frågetecken men innerspåret är alltid spännande på skrällar i långa lopp och Jepson är en sann mästare på att välja rätt vägar taktiskt.

Finns flera bud bakom min troliga spik men nämner 9 Pacific Face som är exakt hur stark som helst och på en bra dag kan det vara dödenskross i alla gäng över långt distans. Hackar och far i travet och krånglar en del i volten så Lubrano har en del att brottas med. Att det är fältets starkaste häst (kanske en av Sveriges starkaste) är jag däremot ganska övertygad om. Skrällbud!

V75 5. En klass 1 final som innehåller två riktiga kanoner som bör vara huvudet vassare än sina kamrater. Italienskan 9 Zalie Gar har varit fenomenal i årets fem starter. En överlägsen seger under elitloppshelgen följdes upp av en lekande lätt seger från dödens under Oslos stora travdag. Det här handlar om en superhäftig modell som blir svårslagen på nytt men hon måste nog sträcka på sig rejält den här gången då hon möter en annan superhäst i 10 Fleet Admiral. Vad va det vi fick se senast? Hängandes i tredjespår och ner utvändigt ledaren för att till slut ta över spets. Fick dessutom en till helt onödig tryckare med varvet kvar och kunde ändå sånär hålla undan till seger. Travet flöt bättre än någonsin och frågan är om inte det här är Redéns nya stora stjärna även om han har stallet fullt av talanger. Den här måste med trots att Zalie Gar har imponerat rejält.

Övriga måste få det tufft men händer något oförutsägbart med favoritduon är formkortet helt klart 3 Ramdemar R.D. som dessutom ska provas med bike för första gången. Brukar i regel ge finfin effekt på Peter hästar.

V75 6. tillika E3 final för hingstar och valacker och här går jag på skräll i form av 4 Guzz Mearas. Fortfarande orutinerad men oj vilken häst! Gör precis det kusken vill, ligger inte på något och har visat bra fart. Nu, för första gången ska hästen troligen lättas och den dagen har jag väntat på sen första starten jag såg honom göra. Skulle inte förvåna mig om Johans röda bike sitter på också men det är inget jag har hört ännu, håll utkik. Den välstammade treåringen kommer inte bli alltför påpassad i det här gänget men är klart hetare än så. En av lördagens mest spännande idéer för egen del. Bara kör Johan!

Annars är 1 Belker intressant på spetsläget och 2 Bythebook som tävlade med bike för första gången senast blir dessutom av med dojjorna till den här starten. Mycket intressant ändring såklart!

9 Aethos Kronos blir nog ”skriket” i loppet på intrycket senast och visst ska han räknas trots bakspår även om han riskerar att dra lite för många streck för att känna spelvärd. 9 Fort Knox är struken så Örjan Khilström har nu en delikat uppgift att välja rygg på antingen 1 eller 2.

V75 7. En öppen och spelvänlig silverdivision avslutar där spets blir guld värd om det inte kostar för mycket att ta sig dit. Favorit att nå dit är nog 1 Nobel Amok men det är långt ifrån säkert. Dels har han felat bakom bilen tidigare och dels är såväl 2 och 5 raska den första biten.

Mycket tidig är 5 Bucks To Burn som svarade för ett riktigt starkt lopp senast. Spets är inte uteslutet men det troliga är ett fint lopp i den främre träffen och helt chanslös från dödens är han inte heller även om det försvårar mycket.

Halvvarning på 4 Weekend Fun som är duktig och verkligen visade toppform i Östersund. Klockan stannade på under 10 sista 800 då med tryck hela vägen in i mål. Då hade tränare Wikberg hyrt en jänkarvagn som hästen verkligen trivdes i och tanken är tydligen att göra något liknande nu. Får han spara speeden lite längre än senast så kan det räcka hela vägen här men självklart kan han också bli fast om kusken chansar och sitter kvar när tåget går. Typisk outsider!

Storskrällen 11 Mr Golden Quick är aldrig helt borta men måste ha det serverat med hårt tempo och ryggresor för att räcka hela vägen i ett såhär tufft gäng.

Spikförslag: V75 4- 15 Reckless

Roliga idéer

V75 2- 5 Falcon AM och 12 Look Håleryd

V75 6- 4 Guzz Mearas

Ha det!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5), Basse (+5), monimaker1 (+10), SO (+15), michael (+10), asgaya3141 (+3)
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-27, 23:39   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Är på semester men kunde inte hålla sig från lite travgluttande ändå nu inför V75! Mina små funderingar till första 3 loppen:

Eelis spikade jag som andrahandare vid V75-vinsten på Mantorp och som skräll i Harpers (och vinnarlir båda gångerna), men tänker inte köra på något slentrian/nostalgilir för den sakens skull. Reigning Moni har spår, häst och kusk och svårare än så är det inte att hitta en förstahäst på 12%/12,00/2,75! Eelis såklart alldeles för hårt spelad pga Goop och Harpersvinsten.

Quito Lane 8%/8,00/2,75 den är given! Lennartsson är säker på lånestyrningarna och lyckas Ove A så ska han väl inte vara sämre.

Award Kronos 22%/4,75/1,90 måste vara en tokbra spik i det här rundspelade finalloppet! Zolly gillar jag och har lirat vinnare flera gånger till fina odds. Men det här går ju inte, Djuse lämnade walk over direkt när han gjorde det sällsynt obegåvade att ta spår 9 istället för 4 här vid lottningen. Lite som att Bolt flyttar bak sitt startblock 3 meter. Visst kan det bli vinst ändå men det ska fan en del klaff till! Örjan valde 1 och den gubben är en jävla megastjärna (ja här är det motiverat!) när det kommer till att sno hem finaler med sjusiffrigt! Annat än Djuse som väl inte ens tagit ett sjusiffrigt lopp va? Ett mysterium att Zolly är mer spelad än Örjans i min bok. Om jag tog 2 skulle jag nog dubbla med Korpis som är i princip obesegrad och har bra läge. Grande Diva Sisu är en av de knappa favoriterna men jag har absolut noll feeling för att den ska kunna bärga segern här. Det sa jag vid näst senaste segern också och fick käka upp. Men jag känner det ännu mindre nu. Nordström är som Flemming, tillhör han favoriterna kan man hoppa men se upp om det står under 10%!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-28, 10:04   #10
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Är på semester men kunde inte hålla sig från lite travgluttande ändå nu inför V75! Mina små funderingar till första 3 loppen:

Eelis spikade jag som andrahandare vid V75-vinsten på Mantorp och som skräll i Harpers (och vinnarlir båda gångerna), men tänker inte köra på något slentrian/nostalgilir för den sakens skull. Reigning Moni har spår, häst och kusk och svårare än så är det inte att hitta en förstahäst på 12%/12,00/2,75! Eelis såklart alldeles för hårt spelad pga Goop och Harpersvinsten.

Quito Lane 8%/8,00/2,75 den är given! Lennartsson är säker på lånestyrningarna och lyckas Ove A så ska han väl inte vara sämre.

Award Kronos 22%/4,75/1,90 måste vara en tokbra spik i det här rundspelade finalloppet! Zolly gillar jag och har lirat vinnare flera gånger till fina odds. Men det här går ju inte, Djuse lämnade walk over direkt när han gjorde det sällsynt obegåvade att ta spår 9 istället för 4 här vid lottningen. Lite som att Bolt flyttar bak sitt startblock 3 meter. Visst kan det bli vinst ändå men det ska fan en del klaff till! Örjan valde 1 och den gubben är en jävla megastjärna (ja här är det motiverat!) när det kommer till att sno hem finaler med sjusiffrigt! Annat än Djuse som väl inte ens tagit ett sjusiffrigt lopp va? Ett mysterium att Zolly är mer spelad än Örjans i min bok. Om jag tog 2 skulle jag nog dubbla med Korpis som är i princip obesegrad och har bra läge. Grande Diva Sisu är en av de knappa favoriterna men jag har absolut noll feeling för att den ska kunna bärga segern här. Det sa jag vid näst senaste segern också och fick käka upp. Men jag känner det ännu mindre nu. Nordström är som Flemming, tillhör han favoriterna kan man hoppa men se upp om det står under 10%!
Vill kommentera Quito Lane. Ove A sa väl att hästen i Boden tappade TRAVET SISTA BITEN OCH HAN KUNDE/VÅGADE INTE KÖRA, vilket gjorde att Robban själv höll så när på att knäppa honom på linjen. Läste nånstans att Robbans häst är klart förbättrad efter senaste starten. Jag garderar loppet

Senast redigerad av SO den 2019-06-28 klockan 10:09.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-28, 12:39   #11
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Zalie gar omgångens spik. Ba bläddra vidare
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-28, 15:53   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jag undrar om inte Bythebook är omgångens spik, bara tredjehandare nu. Både bike och barfota och E3-kungen Bååth tränar. Vad mer kan man begära? Grymt konstigt att Örjans från bakspår är mer lirad trots det "tillägget". Samma som med Eelis, guldoddsare under elitloppshelgen men iskall nu när alla flockats. Lirar vinnare på Bythebook till 4ggr iallafall!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-28, 16:29   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Vill kommentera Quito Lane. Ove A sa väl att hästen i Boden tappade TRAVET SISTA BITEN OCH HAN KUNDE/VÅGADE INTE KÖRA, vilket gjorde att Robban själv höll så när på att knäppa honom på linjen. Läste nånstans att Robbans häst är klart förbättrad efter senaste starten. Jag garderar loppet
I intervjun i atg.se idag sa Bergh, att 6 är något bättre än 1. I förra loppet på Boden såg vi ju, att Robban låste loppet för att Quito Lane skulle få vinna.

Jag kommer också att gardera andra avdelningen. Troligen med 3,4,5 och 6. Min vinnare är 5, som pisslätt slog favoriten 4 på Gävle 18/5.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-28, 19:39   #14
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
I intervjun i atg.se idag sa Bergh, att 6 är något bättre än 1. I förra loppet på Boden såg vi ju, att Robban låste loppet för att Quito Lane skulle få vinna.

Jag kommer också att gardera andra avdelningen. Troligen med 3,4,5 och 6. Min vinnare är 5, som pisslätt slog favoriten 4 på Gävle 18/5.
Om du garderar ta med 2 också, jag har sett den, en riktigt fin travare som jag tänker ha som utg på tvillingen, Kolla i arkivet så får du positiva vibbar!
1 t.o.m. 6 kryssade jag när jag först såg listan.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-28, 21:08   #15
 
Trazans avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 63
Sharp$: 2550
Standard

Har inte djupanalyserat omgången men några reflektioner:

- 11% på Reigning Moni känns väldigt spelvärt. Gjort tre fina lopp på slutet och spännande med Jepson dessutom.
- Award Kronos är klar förstahäst för mig i stonas E3-final. Imponerade storligen i försöket och med tanke på att hon bara gjort fyra starter är hon troligtvis en av de med allra brantast utvecklingskurva. Örjan vinner ju dessutom ett och annat Grupp 1-lopp.
- Återigen massvis med minusförutsättningar för Zalie Gar. Tvivlar på att hon går att stoppa ändå.
- Guzz Mearas är spännande men blir väl också det stora skriket under morgondagen. Tvivlar på att det kommer finnas något värde kvar på honom i morgon. Däremot kanske Global Adventure kan bli väl bortglömd. Han har ändå vunnit 9/10 och tränas av E3-kungen Båth.
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td