Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-28, 19:30   #94
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Tror du sporten blir större av det? Att det blir bättre på Jägers om man rycker undan mattan för de små banorna? Som tror att det blir mer pengar att köra om när de sista amatörerna lagt ned och slutat betala insatser för sina hästar som de drömmer om att vara med i? Som tror att det blir mer pengar att köra om när de slutat ordna V75-bolag på jobbet, slutat tjata med några när det skall startas, slutat berätta passionerat om sin hobby där de kliver upp en timme tidigare före alla andra så de hinner ta hand om hästen innan de åker till jobbet?

Vad skall miljardärerna göra när det bara finns en handfull tränare i Sverige, uppbackade av varsin miljardär som tävlar mot varandra?
Det spelar ingen roll hur många retoriska frågor med självklara svar du ställer upp. Den enögde hittar alltid ett alternativ, hur långsökt det än må vara.

Det hjälper säkert att vara från en mindre kommun för att "veta" att det är så, jag kan skriva under på det. Om min enda travbana i närheten hade varit Färjestad när jag växte upp (visserligen ganska nära men jag hade inte mycket anknytning direkt dit) så hade jag sannolikt intr varit travintresserad. Och jag har väl lagt några miljoner i spelavdrag under mina snart 20 mer eller mindre aktiva år. Och jag är bara en enda spelare. I rest my case.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat