Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Jag vet inte jag. Är inne på att det nästan blivit lite för enkelt efter alla strykningar. Sen måste man så klart lägga strecken rätt för att sätta den. Det är väl endast i första loppet jag kan se en jätteskräll ligga på lut, och möjligen andra om favoriterna inte gör sitt för då är det öppet. I övriga lopp finns många enkelprocentare som kan vinna men det ska inte vinna några 0-2%-are i de sista fyra.
Börjar fundera på om det inte är klokare att försöka fälla Nolimitjimmit hellre än Cyber Lane. Cyber har ju inte rosat marknaden direkt sedan den kom upp i öppen klass, jag har dissat den i ett år och fått rätt nästan varje gång. Men det här loppet är ju så ljummet och strykningen ändrade ju förutsättningarna väldigt mycket. Det känns som att det inte kommer bli något lopp helt enkelt,
|
Kanske man skulle försöka ändå...
När just hade skrivit att jag inte skulle spela så fick jag en idé. Satt och tittade på stosprintern. Mindes Robert med sina två vinnare från femtespåret i går. Om man skulle ta med 5 Dallas?... Things happen... Blir nog ett system.