Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-05, 17:41   #16
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 126
Sharp$: 56799
Standard

Regnig eftermiddag i Halmstad enligt prognoserna. Kanske kan vara värt att tänka på med tanke på hur det ställde till det för många hästar där igår. Känslan är att det kommer bli väldigt svårfunnen sjua i morgon för dom som ska gå in på svenska atgs V75-spel.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 17:46   #17
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Regnig eftermiddag i Halmstad enligt prognoserna. Kanske kan vara värt att tänka på med tanke på hur det ställde till det för många hästar där igår. Känslan är att det kommer bli väldigt svårfunnen sjua i morgon för dom som ska gå in på svenska atgs V75-spel.
Ja det är svenska atg man skall spela på om man vill vinna 40 mille.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 18:08   #18
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 126
Sharp$: 56799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Ja det är svenska atg man skall spela på om man vill vinna 40 mille.
Det är inte många som vunnit dom summorna under alla år atg funnits men imorgon är det nog din tur.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 18:24   #19
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17398
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är inte många som vunnit dom summorna under alla år atg funnits men imorgon är det nog din tur.
En sak är säker avstår du från att spela kommer du absolut inte vinna
I längden är det mest troligt bäst ekonomiskt för de flesta att alltid stå över, men då hade detta forumet varit dött.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3), abstruse (+1), Gotland (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 18:31   #20
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 126
Sharp$: 56799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
En sak är säker avstår du från att spela kommer du absolut inte vinna
I längden är det mest troligt bäst ekonomiskt för de flesta att alltid stå över, men då hade detta forumet varit dött.
Återigen så behöver man inte avstå att spela om man inte spelar V75. Vissa verkar tro att det bara är de allra svåraste spelen som gäller om man ska vinna pengar. Jag tycker det är mycket roligare med spel där vinstchanserna är vettiga än att jaga 40 miljoner på V75 med några hundralappar i insats. Jag går plus många lördagar just på grund att jag väljer att lägga pengarna på andra spel än V75.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 18:44   #21
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17398
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Återigen så behöver man inte avstå att spela om man inte spelar V75. Vissa verkar tro att det bara är de allra svåraste spelen som gäller om man ska vinna pengar. Jag tycker det är mycket roligare med spel där vinstchanserna är vettiga än att jaga 40 miljoner på V75 med några hundralappar i insats. Jag går plus många lördagar just på grund att jag väljer att lägga pengarna på andra spel än V75.
Kanske skulle lagt till avstår man från att spela V75.

Givetvis finns det andra spel men just de 40 miljonerna som de pratades om kan man bara vinna via V75. ELLER?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 18:47   #22
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Kan inte säga så mycket ännu men har gärna koll på hur Björn Goop gör med utrustnings ändringar på 6.Fanny Chenal* Det kan va en rolig spik om Björn Goop fixar till hästen i morgon.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+6)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 19:10   #23
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 126
Sharp$: 56799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Kanske skulle lagt till avstår man från att spela V75.

Givetvis finns det andra spel men just de 40 miljonerna som de pratades om kan man bara vinna via V75. ELLER?
Så är det, men spelar inte för att vinna 40 mkr. Det gör man inte genom att läsa på , ranka och komponera ett system för 500 kr. Jag har alltid ett betydligt mer rimligt mål med travet. Kolla när det är bra sport , läsa på, spela när man hittar något bra spel och vinna långsiktigt mer än jag spelar bort. Går man för att bli ekonomiskt oberoende på travspel får man lägga om speltaktik totalt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 19:10   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Kan inte säga så mycket ännu men har gärna koll på hur Björn Goop gör med utrustnings ändringar på 6.Fanny Chenal* Det kan va en rolig spik om Björn Goop fixar till hästen i morgon.
Det visar sig väl först långt efter spelstopp att han tänkar hänga på en swarowskitrimmad bike, idiotstängt huvudlag och analryckpluggar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
svepet (+10), abstruse (+5), Gotland (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 19:15   #25
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17398
Standard

Master Crowe i silver till 6%/23 i odds hos atg känns spelvärt tycker jag allt, spår 10 över 1640 är ju alltid tufft men Petri Puro har nog ställt i ordningen fint till hemmabanans storhelg!

Men Ebony Boko, Adiago Trot och Secret Mission måste nog köra lite hårt om spets för att Master Crowe ska få chansen!

Wingait HC till 3% är inte fy skam heller.

Ebony Boko är för mig en riktigt svag favorit.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 20:29   #26
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Vet inte om jag ska spela i morgon. Här måste man nog satsa betydligt mer än den 50-lapp jag är villig att offra. Jäkligt svårt att hitta spikar.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 20:44   #27
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Vet inte om jag ska spela i morgon. Här måste man nog satsa betydligt mer än den 50-lapp jag är villig att offra. Jäkligt svårt att hitta spikar.
Jag vet inte jag. Är inne på att det nästan blivit lite för enkelt efter alla strykningar. Sen måste man så klart lägga strecken rätt för att sätta den. Det är väl endast i första loppet jag kan se en jätteskräll ligga på lut, och möjligen andra om favoriterna inte gör sitt för då är det öppet. I övriga lopp finns många enkelprocentare som kan vinna men det ska inte vinna några 0-2%-are i de sista fyra.

Börjar fundera på om det inte är klokare att försöka fälla Nolimitjimmit hellre än Cyber Lane. Cyber har ju inte rosat marknaden direkt sedan den kom upp i öppen klass, jag har dissat den i ett år och fått rätt nästan varje gång. Men det här loppet är ju så ljummet och strykningen ändrade ju förutsättningarna väldigt mycket. Det känns som att det inte kommer bli något lopp helt enkelt,
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 20:56   #28
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det kom visst ut intervju från Lövgren nu och han är inne på precis samma spår.

Jag tror dock att det var dåligt för mig när Rajesh Face blev struken. Nu ser det ut som att Cyber Lane får bluffa bort loppet och då vinner den. Så är det bara. Vanlig vagn och norskt huvudlag, säger Joakim Lövgren.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 20:59   #29
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag vet inte jag. Är inne på att det nästan blivit lite för enkelt efter alla strykningar. Sen måste man så klart lägga strecken rätt för att sätta den. Det är väl endast i första loppet jag kan se en jätteskräll ligga på lut, och möjligen andra om favoriterna inte gör sitt för då är det öppet. I övriga lopp finns många enkelprocentare som kan vinna men det ska inte vinna några 0-2%-are i de sista fyra.

Börjar fundera på om det inte är klokare att försöka fälla Nolimitjimmit hellre än Cyber Lane. Cyber har ju inte rosat marknaden direkt sedan den kom upp i öppen klass, jag har dissat den i ett år och fått rätt nästan varje gång. Men det här loppet är ju så ljummet och strykningen ändrade ju förutsättningarna väldigt mycket. Det känns som att det inte kommer bli något lopp helt enkelt,

Kanske man skulle försöka ändå...

När just hade skrivit att jag inte skulle spela så fick jag en idé. Satt och tittade på stosprintern. Mindes Robert med sina två vinnare från femtespåret i går. Om man skulle ta med 5 Dallas?... Things happen... Blir nog ett system.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 21:07   #30
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Kanske man skulle försöka ändå...

När just hade skrivit att jag inte skulle spela så fick jag en idé. Satt och tittade på stosprintern. Mindes Robert med sina två vinnare från femtespåret i går. Om man skulle ta med 5 Dallas?... Things happen... Blir nog ett system.
Berghs förmåga att ställa iordning till de viktiga loppen är ju verkligen inte att underskatta! Går upp på strecken nu och slutar väl över 5%, men blir nog spelvärd hursomhelst.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td