Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Jag vet inte jag. Är inne på att det nästan blivit lite för enkelt efter alla strykningar. Sen måste man så klart lägga strecken rätt för att sätta den. Det är väl endast i första loppet jag kan se en jätteskräll ligga på lut, och möjligen andra om favoriterna inte gör sitt för då är det öppet. I övriga lopp finns många enkelprocentare som kan vinna men det ska inte vinna några 0-2%-are i de sista fyra.
Börjar fundera på om det inte är klokare att försöka fälla Nolimitjimmit hellre än Cyber Lane. Cyber har ju inte rosat marknaden direkt sedan den kom upp i öppen klass, jag har dissat den i ett år och fått rätt nästan varje gång. Men det här loppet är ju så ljummet och strykningen ändrade ju förutsättningarna väldigt mycket. Det känns som att det inte kommer bli något lopp helt enkelt,
|
Håller helt med. Tyckte det såg mycket svårt ut , efter några strykningar ser det helt annorlunda ut. Hur ska Cyber Lane förlora? No Limit måste jag kolla mer på , kanske lite för stor favorit. Dock lite trevligt att Secret Mission inte är favorit, nu från spår 5,vinner förmodligen.
Tror inte på nån miljonutdelning men kanske inte superlätt heller. Första avd. vill man ju gärna komma rätt på. Look Håleryd kan vara en rolig spik, verkar ha lossnat för den. Nån som grottat ner sig riktigt i det loppet? Jag gillar också att ha med spår 12 i volt om det är en hyfsad häst och kusk, det händer att man får en kanonstart därifrån och spåret garanterar låg procent... Kolgjini måste med