Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-05, 21:26   #31
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50008
Standard

Ur Thomas Uhrbergs blogg:

Tankar om V75-loppen

V75-1: 4 Zefiro Dei Cedri är stark och rejäl och var duktig V75-trea i Kalmarsundspokalen. Nu är det 500 meter kortare och det tror jag är positivt. Jag streckar en sextettdär 8 Royal Navy Neo har ett knepigt läge men det är en 5-åring som är klart på gång.

V75-2: 2 NoLimitJimMit kan vara överlägsen motståndet då han är snabb ut, trivs över sprinterdistans och står perfekt inne på pengar. Ja, jag är inne på att det är spets ochslut. Alltså spik.

V75-3: 6 Cyber Lane kommer med rätt att bli klar favorit men det kan bli tufft mothugg från 5 Rajesh Face med Lutfi Kolgjini vilket kan öppna vägen för 3 Coktail Fortuna. 4Policy of Truth och rysaren 10 Jairo. På lilla spikas dock Cyber Lane.

V75-4: 4 Emmylou med Emilia Leo har spetsläge och ska slås från den positionen. Nu är det ett lärlingslopp så det kan bli full körning från flera händer, därför streckar jagen sextett. Av Peter Untersteiners tre hästar är väl 15 Cheerful Rivner den bästa. Rysaren i gänget är 1 Mahjong. Får hon en smygresa kan hon avsluta snabbt och vinna till ett bra odds.

V75-5: 3 Ebony Boko är min spetsfavorit och han kan vinna från den positionen, men det är flera startsnabba och 6 Secret Mission är en, riktigt stark senast som V75-tvåa. 2Rushmore Face kan allt ibland.

V75-6: 3 Maggie Cash vann sitt försök och Jerry Riordans hästar verkar ha toppform, så hon är given tipsetta. 2 Zeta Wise As ska visst laddas från start och Fredrik Linderhar sina hästar i lysande slag. 10 Felicity Shagwell är loppets rysare. 1 Miss Golden Wine kan vinna, om hon spetsar.

V75-7: 1 Global Undecided har slagit Reckless och Visa As regelrätt vid de två senaste vinsterna på rekordtider. Visst, läget kan ställa till det men Jorma Kontio är väl intekänd för att sitta fast. Jag spikar.

Thomas Uhrbergs V75-systemförslag

V75-1: 1, 4, 5, 6, 8, 9. Res: 11-12.

V75-2: 2 NoLimitJimMit. Res: 10-4.

V75-3: 3, 4, 5, 6, 10. Res: 2-8.

V75-4: 1, 3, 4, 6, 12, 15.. Res: 7-14.

V75-5: 2, 3, 6. Res: 10-12.

V75-6: 1, 2, 3, 10. Res: 6-4.

V75-7: 1 Global Undecided. Res: 7-6.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 22:04   #32
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 2667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag vet inte jag. Är inne på att det nästan blivit lite för enkelt efter alla strykningar. Sen måste man så klart lägga strecken rätt för att sätta den. Det är väl endast i första loppet jag kan se en jätteskräll ligga på lut, och möjligen andra om favoriterna inte gör sitt för då är det öppet. I övriga lopp finns många enkelprocentare som kan vinna men det ska inte vinna några 0-2%-are i de sista fyra.

Börjar fundera på om det inte är klokare att försöka fälla Nolimitjimmit hellre än Cyber Lane. Cyber har ju inte rosat marknaden direkt sedan den kom upp i öppen klass, jag har dissat den i ett år och fått rätt nästan varje gång. Men det här loppet är ju så ljummet och strykningen ändrade ju förutsättningarna väldigt mycket. Det känns som att det inte kommer bli något lopp helt enkelt,
Håller helt med. Tyckte det såg mycket svårt ut , efter några strykningar ser det helt annorlunda ut. Hur ska Cyber Lane förlora? No Limit måste jag kolla mer på , kanske lite för stor favorit. Dock lite trevligt att Secret Mission inte är favorit, nu från spår 5,vinner förmodligen.

Tror inte på nån miljonutdelning men kanske inte superlätt heller. Första avd. vill man ju gärna komma rätt på. Look Håleryd kan vara en rolig spik, verkar ha lossnat för den. Nån som grottat ner sig riktigt i det loppet? Jag gillar också att ha med spår 12 i volt om det är en hyfsad häst och kusk, det händer att man får en kanonstart därifrån och spåret garanterar låg procent... Kolgjini måste med
flaquelg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 22:09   #33
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det kom visst ut intervju från Lövgren nu och han är inne på precis samma spår.

Jag tror dock att det var dåligt för mig när Rajesh Face blev struken. Nu ser det ut som att Cyber Lane får bluffa bort loppet och då vinner den. Så är det bara. Vanlig vagn och norskt huvudlag, säger Joakim Lövgren.
Man vet väl aldrig med Bergharn...
Coktail har ju visat sig gå bra i spets så han kanske är sugen att prova.
Antingen lyckas han (vem ska svara ut invändigt?) och då får han Cyber utanför sig och släpper inte, för då är nog loppet över. Är Cyber riktigt i ordning kanske det är så enkelt att han vinner från dödens. Annars öppnar det ju upp för nån med lucka, kanske Lover Face om barfota? Brukar inte Gotland varna för Love You avkommor...

Erik vinner ju inte men på en trio ska han med!
6/3-6/3-4
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 22:09   #34
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50008
Standard

André Eklundh förordas på många håll till att vinna avd.6.
Kan han vinna redan i avd.5? Hästen kom från B.Goop till Stefan Persson för ganska exakt ett år sen efter tre misslyckade starter efter 7 månaders bortavaro p.g.a. skada.
He´s A Diffacolt har jag alltid gillat men var hamnar han från sitt innerspår?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 22:33   #35
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 2998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
André Eklundh förordas på många håll till att vinna avd.6.
Kan han vinna redan i avd.5? Hästen kom från B.Goop till Stefan Persson för ganska exakt ett år sen efter tre misslyckade starter efter 7 månaders bortavaro p.g.a. skada.
He´s A Diffacolt har jag alltid gillat men var hamnar han från sitt innerspår?
Är snabb ut, så rygg ledaren på Ebony Boko är väl det troligaste scenariot?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+1)
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 22:49   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Har inte kollat närmare på Diffacolt ännu inför imorrn, men hästminnet bakåt säger att den inte vinner V75 nästan oavsett förutsättningar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 00:22   #37
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Sitter och tittar på avd 1, KI, volt lång. Just nu har jag både Ronden och Guiden, kollar deras ranking. Skiljer sig ganska mycket från varandra i det här loppet. Guiden har Pane Vino förstarankad. Med Christoffer Eriksson/MarLi. Fina sjättespåret. Dock tycker jag att CE galopperar väl mkt på V75. Han är nog stressad sedan han vart årets kusk och plötsligt hade 54 hästar att ta hand om i st f 6-7-8 st som han hade tidigare. Vino har inte galopperat i år sedan han flyttades först till Lugauer (2 lopp) sedan till MarLi. År -18 var han hos Roger Walmann och gjorde sju lopp, galopp i fem.

I ronden är Pane Vino femterankad. Tränaren tror där att han säkert kan vara med en bit fram. Hoppsan. Kollar Guiden. Där säger han om Pane Vino att "han är vår bästa chans på lördag".

Ronden har två hästar med, 1 Harvey, 4 Zefiro dei Cedri.
Ja, Guiden har också dessa två med på ranken samt 12 Gideon H. Renka.

Glömde 1 Harvey, JU. 1 lopp i år, oplacerad då. 33 i segerprocent.

Vad tror undertecknad? Ja, upptäckte just att 5 Nero Maximus körs av Lugauer (32 i segerprocent) "Han vann Derbyt i Österrike senast på långsam bana" säger Marc Elias i Ronden. Men -"spår 5 är inte optimalt och innebär galopprisk"
Så här låter det i Guiden Marcus Waldmüller: Han har tagit resan på ett bra sätt och tränar fint här hemma. Han går upp i klass men han har bra kunnande--- Spåret ska inte vara någon fara".

7 Eskimo Brother, Marcus B Swedberg. Vunnit 2 av 5 i år, näst senast vinst på V75 i Östersund, tjänat 223K i år.

Senast redigerad av 777 den 2019-07-06 klockan 00:27. Anledning: glömska
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 00:41   #38
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det visar sig väl först långt efter spelstopp att han tänkar hänga på en swarowskitrimmad bike, idiotstängt huvudlag och analryckpluggar.
Fel och rätt, i dagens Björnkoll deklareras exakt den utrustningen.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 02:59   #39
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
André Eklundh förordas på många håll till att vinna avd.6.
Kan han vinna redan i avd.5? Hästen kom från B.Goop till Stefan Persson för ganska exakt ett år sen efter tre misslyckade starter efter 7 månaders bortavaro p.g.a. skada.
He´s A Diffacolt har jag alltid gillat men var hamnar han från sitt innerspår?
Ett tipstjänstbolag spikar två av André Eklundhs hästar på v75an man blir ju mörkrädd.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 03:25   #40
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det visar sig väl först långt efter spelstopp att han tänkar hänga på en swarowskitrimmad bike, idiotstängt huvudlag och analryckpluggar.
Tycker allt han är klar med sinna tips som han ger oss tippare.Inre kretsen smög upp med det igår innan Björnkollen och sen fick vi svaret därifrån.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 08:35   #41
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5104
Standard

Vilken härlig omgång som bjuds i eftermiddag.

Avd 1 - Skräll direkt!!!!
7 Eskimo Brother3% visslar till spets och blir farlig där samt att Björn Goop från tredje inner med
Royal Navy Neo kn få luckan i sista sväng.
Två skräll UD som verkligen har form och inte får missas.
11 Zisou 5% samt nr 12 Godeon H Ranka 3% som är två tuffa tanks som har bevisad form.
Rank 7-8-12-11-1

Avd 2 - Spets och slut eller skäller Söderkvist?
2 Conrads kuse kan vara ett bra spikförslag, men jag tror att jag kommer gardera och då måste
Nr 6 Bear my Name med på lappen hemmahäst har siktat på detta loppet i ett par månader. Ja den får inte missas.
Rank 2-6-10-8-5

Avd 3 - Svarar Bergharn?
Favoritseger är väl trolig jag spikar tror att Cyber Lane är bäst trots dojor på fötterna.
Spik!!
Rank 6-3-8-4-10

Avd 4 - Henriette sitter bakom bästa jackpottspiken.
Jag går rakt ut på 14 Je t'aime Lucky som jag följt länge och nu sätter Henriette dit Peters första tränrseger på V75 idag.
Rank 14-5-4-1-15

Avd 5 - Kolgjini gasar..
Klar förstahäst är 2 Rushmore Face som säkert kommer gå ner i procent då Secret Mission drar på sig en massa streck när han blivit nerstruken.
Men här krävs det gradering.
Rank 2-7-3-11-1

Avd 6 Bergh vinner Stosprintern.
Här tror jag Bergh sitter och gottar sig i ett högt tempo kommer han kliva förbi allihop sista 150 metrarna, såg ju knallfin ut i sitt försök. Men det saknas inte motstånd...
Rank 5-1-2-8-10

Avd 7 Jeppsson från spets
Flera strykningar men Jeppsson passar nog bra på Pastor Power som blir min första häst.
10 Sir Henry är ju relativt lite streckad här försöker vi ta med alla 10 startande och lutar oss tillbaka...
Rank 6-10-12-11-1

Lycka till vi ses på publikplats
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 09:00   #42
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Garderar man 2 NoLimitJimmit så tycker jag att 4,
7,8 och 10 är mest intressanta. Men 2 vinner utan galopp som det kan bli när 2,4,6,8 kör hårt om ledningen och spår 2 innebär lite högre galopprisk men den har inte hoppat på ett tag iallafall.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-07-06 klockan 09:06.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 09:05   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Strykningen av trean i första lär Lugauer jubla över, hopplösa femtespår var vips ett brett "fjärde-femte", testar till 13,50 på svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 09:09   #44
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Undrar varför Isabelle Bergh kör CH häst och inte pappa Roberts i lärlingsloppet?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-06, 09:09   #45
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2130
Standard

Spelvärdets spikar, vore jag tacksam för om någon vet?
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td