Vilken härlig omgång som bjuds i eftermiddag.
Avd 1 - Skräll direkt!!!!
7 Eskimo Brother3% visslar till spets och blir farlig där samt att Björn Goop från tredje inner med
Royal Navy Neo kn få luckan i sista sväng.
Två skräll UD som verkligen har form och inte får missas.
11 Zisou 5% samt nr 12 Godeon H Ranka 3% som är två tuffa tanks som har bevisad form.
Rank 7-8-12-11-1
Avd 2 - Spets och slut eller skäller Söderkvist?
2 Conrads kuse kan vara ett bra spikförslag, men jag tror att jag kommer gardera och då måste
Nr 6 Bear my Name med på lappen hemmahäst har siktat på detta loppet i ett par månader. Ja den får inte missas.
Rank 2-6-10-8-5
Avd 3 - Svarar Bergharn?
Favoritseger är väl trolig jag spikar tror att Cyber Lane är bäst trots dojor på fötterna.
Spik!!
Rank 6-3-8-4-10
Avd 4 - Henriette sitter bakom bästa jackpottspiken.
Jag går rakt ut på 14 Je t'aime Lucky som jag följt länge och nu sätter Henriette dit Peters första tränrseger på V75 idag.
Rank 14-5-4-1-15
Avd 5 - Kolgjini gasar..
Klar förstahäst är 2 Rushmore Face som säkert kommer gå ner i procent då Secret Mission drar på sig en massa streck när han blivit nerstruken.
Men här krävs det gradering.
Rank 2-7-3-11-1
Avd 6 Bergh vinner Stosprintern.
Här tror jag Bergh sitter och gottar sig i ett högt tempo kommer han kliva förbi allihop sista 150 metrarna, såg ju knallfin ut i sitt försök. Men det saknas inte motstånd...
Rank 5-1-2-8-10
Avd 7 Jeppsson från spets
Flera strykningar men Jeppsson passar nog bra på Pastor Power som blir min första häst.
10 Sir Henry är ju relativt lite streckad här försöker vi ta med alla 10 startande och lutar oss tillbaka...
Rank 6-10-12-11-1
Lycka till vi ses på publikplats