Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-07, 23:36   #4
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tänk på Belker i E3 finalen. Han klarade tydligen inte båtresan till fastlandet så bra. Nu är det en massa hästar från fastlandet som ska resa till ön. Har varit en del under årens lopp som inte presterat så bra efter turen på Östersjön om dom kommer samma dag.
Visst kan båtresan ställa till det lite. Men som till alla tävlingar så klarar alla hästar "resan" olika bra.

Ställningen för året är just nu 39-25 mellan "hemmalaget" och tillresta ekipage. Just under travfesten så brukar det dock sluta med ett visst övertag för de tillresta.

Jag vill passa på att i sammanhanget plussa för det jobb som Simon Röcklinger gjort på Skrubbs de senaste åren. Grabben (jo han är bara 30 år) har en härlig inställning och hittar på massor av roliga upptåg för att locka tillbaka publiken till banan.

Allt från specialpris på travtåg och taxiresor ut till Skrubbs till tävlingar med fina priser och inhyrd hejarklack. Fortsätt så Simon. Låt inte bakåtsträvarna stoppa dig!!

Tyvärr missar jag årets höjdpunkt på Skrubbs då jag måste jobba den här veckan men jag lovar att de som tar sig ut kommer att få en fantastisk kväll.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat