Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-16, 07:19   #1
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jägersro (16/7) Uppsnack och mys!

Då jag sitter på bussen nu så kunde jag lika gärna dra igång en tråd med lite snack inför kvällens tävlingar.

Som jag nämnt tidigare tycker jag det finns runt fyra eller fem intressanta spikförslag.

Avd 1: Spartak Face har enligt mig bäst kapacitet men strulade i vintras. Har nu lopp i kroppen och det är väl dags att visa vad den kan. Tycker det är ett sunt spikförslag till låg procent. Men får nog mer streck på sig under dagen. Samtidigt drar Nyhet en massa streck och det finns väl risk att Bergh gasar hela vägen.

Avd 2: Upset Face bästa hästen! Men det är treåringar och 70% vill jag fälla. Men jag är imponerad av vad jag sett hittills av hästen. Spikförslag för den som vill ha en sannolik sådan.

Avd 3: Enligt mig det mest svårlösta loppet. Jag ser vinnare i samtliga ekipage. Victory Island är väl bästa hästen men tråkigt utgångsläge.

Avd 4: Jag spikar nog Jairo. Speciellt om den inte blir favorit. Endast 24% nu. Spartan Kronos i all ära men Jairo har bra form och är lite tuffare. Löpningsförloppet kan bli avgörande här.

Avd 5: Risk att Unar Bi är överlägsen här. Sund spik på sannolikhet. Jag är ute efter pengarna och kommer gardera ifall den ligger kvar på så här höga procent och det gör den nog.

Avd 6: 1, 7 och 12 känns helgarderat. Ska man lyfta fram en skräll så är väl 9 mest intressant.

Inte mycket till analys men vi startar så!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+6)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat