Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-16, 17:28   #9
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Det är ju sådana här omgångar som är guld värda. Nu man kan sparka ut favoriterna. De faller faktiskt ibland Olle! Sen ska man ju hitta rätt i sex lopp också men det är en annan femma. Långsiktigt bör man väl alltid avstå streckspel enligt din modell. Eller hur ska en omgång se ut för att passa dig?
Olika bud. Du säger att en sådan här omgång är spelvärd för att det är läge att fälla favoriter och skribenten innan att omgången är spelvärd för att lira favoritflerbong.

Jag tycker generellt att V64 är ett uselt spel. I regel alldeles för svårt att hitta alla sex vinnarna för en mindre peng men alldeles för lätt att få fyra rätt. Jag är inte yrkesspelare med ekonomiska resurser att omsätta fyrsiffriga belopp dagligen som så många på detta forum och därför väljer jag att gå in på de stora, dyra och svåra streckspelen med stor omsorg. Jag försöker ligga på ett saldo på runt 5000 kr på atg kontot. När det växer plockar jag ut några tusen då och då. Det är relativt lätt att dra in lite pengar på tvillingar , v spel och ibland dagens dubbel, men börjar man omsätta åtskilliga tusenlappar på de stora streckspelen varje vecka så kan kontot sjunka dramatisk väldigt snabbt. Jag spelar inte som ni för att försörja mig på travspel utan är fullt nöjd med att gå en tusenlapp eller två plus varje månad . Det viktiga är att inte spela bort en massa pengar och det är det väldigt lätt att göra om man tycker allt i spelväg som atg erbjuder är intressant och något man måste gå in på. Jag har normalt också bara tid numera för att läsa på travet till helgerna.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat