Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-19, 10:45   #332
Nicksson
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kirderf Visa inlägg
Hur har ni löst denna idioti med betfair och spelinspektionen? Är acc-ex det bästa alternativet? Någon med erfarenhet av orbit/9wickets?
Jag kollade alla dessa alternativ för ett år sedan då jag var osäker på Bfs licens. Inget av dem är egentligen bra, skulle jag tvingas välja så skulle jag köra Orbit X. Nackdelarna är givetvis skattefrågan samt att du inte kan handla med en mjukvara. Fördelar, låg kommission, ingen PC-avgift plus att du får tillgång till hela exhangen.

ACC-EX, är jag själv lite tveksam till. För mycket grejer som talar emot, väntetid på ett bf-konto. 5% avgift på alla transaktioner, 50E/månad för kontot, eventuell skatteplikt, osäkerhet att lägga allt i händerna på något som har en hemsida som ser ut som en nöjespark i Estland 1993. Sen på min fråga hur de behandlar ett konto som kommer upp i Premium Charge så svarar dem att då får du ställa dig i kö för ett konto till alt betala PC. Med tanke på alla övriga avgifter så är det givetvis meningslöst. De kan inte heller ge svar på eventuell väntetid gällande BF-konton.

I övrigt så har Kisumu skrivit väldigt bra info rörande bankförfarandet

Vad gäller tennisen så skulle jag råda dig att vänta. Betfair har ambitionen att lösa det här, ingen vinner på det läget som är just nu. Det kommer inte hända något förrän tidigast i september tror jag. Inte säkert att vi får någon tennis i år ens. Men på sikt är jag ganska övertygad om att de kommer att anpassa sin plattform för oss så att möjligheterna att plocka bort matcher kommer att finnas.
Det här grundar jag på dialoger som jag och andra har haft med personer som sitter snäppet över den vanliga supporten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kirderf (+5)

Senast redigerad av Nicksson den 2019-07-19 klockan 10:48.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat