Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012
Jag känner till - The Correct Score Market - Fotboll och alla dess varianter.
Är övertygad att du kan vinna i längden med rätt pre-game research/profilering i kombination med in-game play (trading) och inte som lagt spel med slutresultat.
Nu hitta jag lite mer information om en gangster som använde en liknande metod fast med hästar, det kalla Dutching och du spelar på fler hästar samtidigt eller väljer att lägga någon extra som insurance bet.
Finns det någon här som använder sig av Dutching?
Någon likna det med Martingale och jag förstår inte jämförelsen.
Låt oss säga att jag endast samlar hemma favoriter sedan analyserar jag dom senaste fem hemma matcherna, låt oss säga att dom vunnit samtliga men inte vunnit en enda gång över 3 mål. Sedan kollar jag underdog och dom har inte fått in mer än ett mål eller inget dom senaste fem matcherna.
Då är sannolikheten stor att följande resultat kommer infrias.
Och utdelningen blir högre än om jag spela på favoriten som vinnare genom att använda score-market.
1-0
2-0
3-0
2-1
3-1
Nu samma uteslutningsmetod och resonemang med hästar genom att spela flera alternativ (Dutching) baserat på analys av form hos hästar borde vara väldigt likt mitt exempel.
Känner någon till detta eller kan kommentera detta!
MVH
|
Jag "dutch"-ar ofta på DD. Fördelar insatserna så att vinsten blir ungefär densamma oavsett vilket av "mina" utfall som går in.