Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-08, 19:52   #9
Nicksson
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Mina åsikter:

Håller med att man kan bli stressad av att vara alert från 9 till 23 och viljan att inte missa ett enda speltips. Men det är olika med olika tjänster.
Så när du är på bussen eller ute och äter med dottern på restaurang eller duschar eller är på toa, kanske på jobbet eller i mataffären.

Men min frågeställning är om du verkligen behöver lägga alla spel för att plussa i längden.
Vad är det som säger att just det speltipset du missa eller väljer att inte lägga är en vinnare och inte en förlorare.
Och på så sätt kunna minimera stressfaktorn genom urvalsprocessen för att den jämnar ut sig i längden.

Sedan kan jag bara utgå från min erfarenhet att jag aldrig gått minus genom att använda en sport tjänst.
Och jag ser vissa tjänster som beprövade garanter och likställer dom som en garanti för inkomst varje månad.
Men har vetskapen att det kan komma en torr period och en minus månad, varav man inte lägger alla ägg i en och samma korg, utan diversifierar med flera tjänster, vilket inte gör det lika kännbart om någon har en minus månad och garanten kvarstår med fast inkomst vid månadsslutet.

Men låt oss återgå till tjänster och stress.
Vissa tjänster skickar sina tips mellan fasta klockslag - pre-game-tips ...
Tar någon minut att placera och allt är klart.
Sedan på kvällen eller nästkommande dag noterar man resultaten i spreadsheet.
Tycker inte att det finns någon stressfaktor där.

Vad menas med uttrycket - Det går inte att bygga ngt på att rygga en tjänst ...
Så länga jag har en inkomst och plussar varje månad så tar jag väldigt lätt på sådana uttalanden.

MVH
Stressen ligger inte i att ta emot meddelandet om spelet utan att hinna lägga det till angivet odds. Människans centrala nervsystem är rätt komplicerat, gör du det här över lång tid utan att påverkas så vågar jag säga att du är unik.
Med utrycket menar jag bara att inget är så enkelt som det verkar, men fungerar det för dig så är det bara att gratulera.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat