Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91
Angående Sevilla-matchen så skrev jag de samtidigt till Olof, att den är bombsäker, och jag tror som du VOID på det, men man måste chansa =)
Jo, 0-0 eller 1-1 eller 0-1 vore katastrof. Men det är ingenting jag själv tror, och jag tycker att de tre resultaten nedanför känns oerhört långt borta. Ingen omöjlighet men, nej.
SJälvklart så vet bolagen allt om matcherna, men då skulle man ju, statistiskt sett, bara gå på förhandsfavoriterna om du inte ansåg själv att det var ett mycket intressantare odds. Alla har vi olika åsikter, bolagen har en uppfattning, och du en annan...
Vad gäller ROI% Så vet jag inte riktigt hur man räknar ut det, tyvärr. Men funderar på att så länge skapa en bettingblogg sm jag kan föra riktig statistik över så jag slipper räkna själv, då de knappast ären av mina bästa egenskaper =)
Jo, det är klart de gör. Men varför namnet är att jag har blivit lite "mobbad", eller skämtat eller hur man nu ska uttrycka sig, då jag använde mig av PUmaDessan91 på Lunarstorm.se när jag var 13-14 år, därav namnet 
|
Visst vore det en katastrof, du kan ju inte ens vara nöjd med Kamerun vinst 1-0, varför sätta sig i en sådan situation!?
Självklart så har alla olika uppfattning men 20 Units skillnad på uppfattning? Extremt sällan och det är bara dumdristigt! Om det nu som sagt inte finns någon inside information som man själv sitter på och gör värdet enormt mycket större på något av lagen!
Nej förstod att du inte hade någon koll på ROI men ett starkt tips är att läsa dig fram till lite mer fakta så att du får lite mer kött på benen. Du ska starta en betalsida med speltips men du verkar inte ha någon större koll på hur branschen fungerar än så länge!? Säger inte att det är dömt att misslyckas, klart det kan gå bra men du har ju inte skapat dig några vidare bra förutsättningar!
Du har blivit "mobbad" för ditt nick "PumaDessan91" och ändå väljer du att använda samma nick igen, fyndigt

!
(du kanske är tjej ändå)