Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-21, 06:53   #196
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Om du lägger dig på 100 kr/mån är iaf jag villig att pröva, om du fortsätter så här fint februari ut. Klokt att börja billigt.

Men fundera på om du har råd med ditt erbjudande, kan bli svindyrt om du har en otursperiod. Säg bara att rekarna är gratis vid förlust, inte att folk får pengar också. Räcker bra som garanti och är väl en typ av "standard" i branschen.
Jo, de har du rätt i, men mitt gäller endast första månaden man reggar sig, och sen resten får tillbaka pengar vid förlorande månad.

Iofs, får jag en katastrofal start kan de bli ganska dyrt, om det är många som reggar sig vill säga
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 07:18   #197
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Olof, gjorde en liten rolig iakttagelse precis. Först skriver du att "och det är helt enkelt inte proffsigt att sätta 20% av rullen på ett spel, och fast bara några inlägg tidigare skriver:

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Den plockar vi till typ 15u. Otroligt överodds! Tack!
Får inte riktigt ihop det?

Fast erkänner, känner mig säkrare på Sevilla än Modo, men är inte långt ifrån, så säker är jag!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 07:21   #198
 
erixons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 309
Sharp$: 1152


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lirar Foppa?
erixon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 07:26   #199
 
Exaktes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 74
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Självklart, har besvarat de mesta i inlägget ovanför.

Men sista verkar många hakat upp sig på. Jag menade nu när jag rekar här då jag tänkte jag skulle reka fram tills sista Januari.

Hade du ryggat någon blint om du sett han gått + 1 units om dagen i drygt 2 veckor, eller killen som gått plus 50 units sammanlagt?

Det var alltså bara ett exempel. Om man har en betaltjänst så givetvis är de riktigt bra, 365 units + på ett år är riktigt bra!
Personligen ryggar jag ingen blint efter 2 veckor då jag spelar med alldeles för stora summor för att lägga det i händerna på någon efter så kort tid, MEN jag förstår din poäng, det är klart att du kommer få mer folk med dig härifrån ju mer units du plussar, absolut. Du får mer beundrare här inne ju mer units + du kan visa i slutet av Januari.
Jag håller med dig, det enda jag menade var att säga är att en långsamt stigande kurva över en lång tid alltid ger mer kunder än något som går upp snabbt och dippar lika snabbt.

Lycka till!
Exakte är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 07:30   #200
 
erixons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 309
Sharp$: 1152


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Matcher mellan Modo - Timrå är alltid svåra.
Av de 4 senaste matcherna där Modo haft hemmaplan och man mött Timrå har man 4 segrar, men 3 med uddamålet och en vann man i förlängningen. Med tanke på Modos form och dåliga målvakter så känns det vidöppet om du frågar mig, men hemmaplan brukar avgöra i dessa derbyn, men känns som en trend kan brytas ikväll. Men lycka till med det bet, jag ska hålla tummarna
erixon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 07:52   #201
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av erixon Visa inlägg
Matcher mellan Modo - Timrå är alltid svåra.
Av de 4 senaste matcherna där Modo haft hemmaplan och man mött Timrå har man 4 segrar, men 3 med uddamålet och en vann man i förlängningen. Med tanke på Modos form och dåliga målvakter så känns det vidöppet om du frågar mig, men hemmaplan brukar avgöra i dessa derbyn, men känns som en trend kan brytas ikväll. Men lycka till med det bet, jag ska hålla tummarna
Foppa lirar inte ikväll.

Jag är väl medveten om att det brukar vara tuffa matcher däruppe i Swedbank Arena, tro mig

Modos form i Swedbank Arena är dock imponerande, 1 förlust på 10 hemmamtcher, och då var de mot Djurgården två omgångar sen med 7-2.

Tycker att Modos målvakt fått obefogad kritik iår. Svedberg som stått de flesta matcherna ligger trots allt över 90%, samma gäller Lindbäck i Timrå.

Timrå har släppt in dubbelt så många mål borta som Modo gjort hemma...

Tror på återigen en tuff match, men Modo vinner tillslut. Underspelet känns ganska bra också faktiskt, om du frågar mig

Som jag brukar säga, Den som lever får se!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 09:20   #202
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

PumaDessan, när du släpper din tjänst och någon köper den (och den går bra) så kommer den ju förmodligen upp här på forumet, under service plays.

Är nog svårare att få folk att betala när informationen sprids gratis på internet...


Skulle du ta illa upp då?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 14:33   #203
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Sevilla spelet är mer eller mindre bomb säkert och det kommer blir VOID på det så det spelar ingen roll hur mycket man satsar där, det kommer ändå inte ge någonting förutom frysta pengar ett tag!

Visst kan man se flera spel i samma match som en sorts gardering men samtidigt så blir det storförlust om utången inte blir som man tror eller räknat med och ett typ 1-1 resultat i Kamerun-Tunisen är ju inte helt otänkbart, fast ibland måste man våga för att vinna så är det och lyckas det så är det bra, men fortfarande inte rätt sätt att ta sig fram på.

Du har sällan mer information än bolagen har, om du vet mer än mig eller någon annan spelar ingen roll, bolagen har all info och det är dem som sätter oddsen som vi spelar på och därav har du inget direkt värde på någon sida eftersom du inte vet mer än dem, förutom din egna "känsla" då och kan man klara sig på den så är det ju bra!

Det verkar inte riktigt som att du förstår hur jag menar eller vad någon annan heller försöka förklara för dig. Ska ge dig det mest användbara verktyget inom sportsbetting: ROI!
Du ska genast börja räkna ROI och ha det som utgångspunkt, inte antal Units plus eller liknande, då kan du hålla en lägre och mer kontrollerad insats struktur men fortfarande visa upp strålande siffror som kommer imponera. ROI är egentligen det viktigaste och bästa verktyget och egentligen det enda som räknas eftersom ROI är den samma för alla personer oavsett insats. Istället för att satsa 10-15 Units och riskera 15 % av kassan så ska du satsa 1-5 Units och bara riskera 5 % av kassan på varje spel... du kommer få samma höga/låga ROI oavsett om det går dåligt eller bra och du har ett mycket bättre MM. Har inte kollat över dina spel men du hade säkert haft en högre ROI än Units + hittills iaf.

Jag är inte kritiskt till ditt kön, säger bara att oavsett hur det är så ger det dig lite extra uppmärksamhet, så enkelt är det. Ditt nick PumaDessan91 är ju också lite speciellt kan tyckas. I de allra flesta fall så hade nog en tjej haft en ganska låg profil speciellt om man nu är ganska färsk och oerfaren. Du går ut stenhårt med att du är Puma (snygg) Dessan (tjej) 91 (ung) ... samtliga ingredienser som en småkåt spelpojke vill ha och det är klart att det blir lite extra intressant att se vad du håller på med. Om det är för att du just är ung och kanske lite dum (ursäkta) eller för att du medvetet valt att få fokus på just dit kön, utseende och ålder spelar väl ingen större roll. Jag är iaf säker på att "Ulf_37" inte hade fått samma respons som "PumaDessan91" även om resultaten hade varit lika bra!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 14:47   #204
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
PumaDessan, när du släpper din tjänst och någon köper den (och den går bra) så kommer den ju förmodligen upp här på forumet, under service plays.

Är nog svårare att få folk att betala när informationen sprids gratis på internet...


Skulle du ta illa upp då?
Jo, jag vet. Just därför jag funderar på att lansera sidan nu till sommaren istället...

Nej, de skulle jag väl inte, men jag lär ju förlora ganska mycket pengar om de nu skulle gå bra för mig, de blir ett senare problem
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 14:56   #205
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Sevilla spelet är mer eller mindre bomb säkert och det kommer blir VOID på det så det spelar ingen roll hur mycket man satsar där, det kommer ändå inte ge någonting förutom frysta pengar ett tag!

Visst kan man se flera spel i samma match som en sorts gardering men samtidigt så blir det storförlust om utången inte blir som man tror eller räknat med och ett typ 1-1 resultat i Kamerun-Tunisen är ju inte helt otänkbart, fast ibland måste man våga för att vinna så är det och lyckas det så är det bra, men fortfarande inte rätt sätt att ta sig fram på.

Du har sällan mer information än bolagen har, om du vet mer än mig eller någon annan spelar ingen roll, bolagen har all info och det är dem som sätter oddsen som vi spelar på och därav har du inget direkt värde på någon sida eftersom du inte vet mer än dem, förutom din egna "känsla" då och kan man klara sig på den så är det ju bra!

Det verkar inte riktigt som att du förstår hur jag menar eller vad någon annan heller försöka förklara för dig. Ska ge dig det mest användbara verktyget inom sportsbetting: ROI!
Du ska genast börja räkna ROI och ha det som utgångspunkt, inte antal Units plus eller liknande, då kan du hålla en lägre och mer kontrollerad insats struktur men fortfarande visa upp strålande siffror som kommer imponera. ROI är egentligen det viktigaste och bästa verktyget och egentligen det enda som räknas eftersom ROI är den samma för alla personer oavsett insats. Istället för att satsa 10-15 Units och riskera 15 % av kassan så ska du satsa 1-5 Units och bara riskera 5 % av kassan på varje spel... du kommer få samma höga/låga ROI oavsett om det går dåligt eller bra och du har ett mycket bättre MM. Har inte kollat över dina spel men du hade säkert haft en högre ROI än Units + hittills iaf.

Jag är inte kritiskt till ditt kön, säger bara att oavsett hur det är så ger det dig lite extra uppmärksamhet, så enkelt är det. Ditt nick PumaDessan91 är ju också lite speciellt kan tyckas. I de allra flesta fall så hade nog en tjej haft en ganska låg profil speciellt om man nu är ganska färsk och oerfaren. Du går ut stenhårt med att du är Puma (snygg) Dessan (tjej) 91 (ung) ... samtliga ingredienser som en småkåt spelpojke vill ha och det är klart att det blir lite extra intressant att se vad du håller på med. Om det är för att du just är ung och kanske lite dum (ursäkta) eller för att du medvetet valt att få fokus på just dit kön, utseende och ålder spelar väl ingen större roll. Jag är iaf säker på att "Ulf_37" inte hade fått samma respons som "PumaDessan91" även om resultaten hade varit lika bra!
Angående Sevilla-matchen så skrev jag de samtidigt till Olof, att den är bombsäker, och jag tror som du VOID på det, men man måste chansa =)

Jo, 0-0 eller 1-1 eller 0-1 vore katastrof. Men det är ingenting jag själv tror, och jag tycker att de tre resultaten nedanför känns oerhört långt borta. Ingen omöjlighet men, nej.

SJälvklart så vet bolagen allt om matcherna, men då skulle man ju, statistiskt sett, bara gå på förhandsfavoriterna om du inte ansåg själv att det var ett mycket intressantare odds. Alla har vi olika åsikter, bolagen har en uppfattning, och du en annan...

Vad gäller ROI% Så vet jag inte riktigt hur man räknar ut det, tyvärr. Men funderar på att så länge skapa en bettingblogg sm jag kan föra riktig statistik över så jag slipper räkna själv, då de knappast ären av mina bästa egenskaper =)

Jo, det är klart de gör. Men varför namnet är att jag har blivit lite "mobbad", eller skämtat eller hur man nu ska uttrycka sig, då jag använde mig av PUmaDessan91 på Lunarstorm.se när jag var 13-14 år, därav namnet
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 15:10   #206
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Angående Sevilla-matchen så skrev jag de samtidigt till Olof, att den är bombsäker, och jag tror som du VOID på det, men man måste chansa =)

Jo, 0-0 eller 1-1 eller 0-1 vore katastrof. Men det är ingenting jag själv tror, och jag tycker att de tre resultaten nedanför känns oerhört långt borta. Ingen omöjlighet men, nej.

SJälvklart så vet bolagen allt om matcherna, men då skulle man ju, statistiskt sett, bara gå på förhandsfavoriterna om du inte ansåg själv att det var ett mycket intressantare odds. Alla har vi olika åsikter, bolagen har en uppfattning, och du en annan...

Vad gäller ROI% Så vet jag inte riktigt hur man räknar ut det, tyvärr. Men funderar på att så länge skapa en bettingblogg sm jag kan föra riktig statistik över så jag slipper räkna själv, då de knappast ären av mina bästa egenskaper =)

Jo, det är klart de gör. Men varför namnet är att jag har blivit lite "mobbad", eller skämtat eller hur man nu ska uttrycka sig, då jag använde mig av PUmaDessan91 på Lunarstorm.se när jag var 13-14 år, därav namnet
Visst vore det en katastrof, du kan ju inte ens vara nöjd med Kamerun vinst 1-0, varför sätta sig i en sådan situation!?

Självklart så har alla olika uppfattning men 20 Units skillnad på uppfattning? Extremt sällan och det är bara dumdristigt! Om det nu som sagt inte finns någon inside information som man själv sitter på och gör värdet enormt mycket större på något av lagen!

Nej förstod att du inte hade någon koll på ROI men ett starkt tips är att läsa dig fram till lite mer fakta så att du får lite mer kött på benen. Du ska starta en betalsida med speltips men du verkar inte ha någon större koll på hur branschen fungerar än så länge!? Säger inte att det är dömt att misslyckas, klart det kan gå bra men du har ju inte skapat dig några vidare bra förutsättningar!

Du har blivit "mobbad" för ditt nick "PumaDessan91" och ändå väljer du att använda samma nick igen, fyndigt! (du kanske är tjej ändå)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 16:38   #207
 
Stampes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 125

Fotboll med Stampe
Stats: 81 - 76 - 2
ROI: 107.37%
Vinstprocent: 51.59%

Standard

Inne på att spela Uddamålsseger till Racing @ 3,75 eller vanligt X @ 3,25
Senaste 7 matcherna på Racings hemmaplan har det slutat.

25/10-09 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
01/03-09 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
18/05-08 Racing Santander vs. Osasuna 1:0
04/03-07 Racing Santander vs. Osasuna 1:0
07/05-06 Racing Santander vs. Osasuna 2:1
21/11-04 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
14/12-03 Racing Santander vs. Osasuna 0:0

Några tankar?
Stampe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 16:43   #208
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stampe Visa inlägg
Inne på att spela Uddamålsseger till Racing @ 3,75 eller vanligt X @ 3,25
Senaste 7 matcherna på Racings hemmaplan har det slutat.

25/10-09 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
01/03-09 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
18/05-08 Racing Santander vs. Osasuna 1:0
04/03-07 Racing Santander vs. Osasuna 1:0
07/05-06 Racing Santander vs. Osasuna 2:1
21/11-04 Racing Santander vs. Osasuna 1:1
14/12-03 Racing Santander vs. Osasuna 0:0

Några tankar?
Underspelet känns hyfsat, men i och med att det är cupen så vet man aldrig. Racing tar hem detta, med 1 eller 2 mål
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 16:44   #209
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Vad håller ni på med Kamerun?!

Skärpning Eto´o!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 16:44   #210
 
Stampes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 125

Fotboll med Stampe
Stats: 81 - 76 - 2
ROI: 107.37%
Vinstprocent: 51.59%

Standard

1,55 känns för lågt att spela på.
Lutar mot uddamålssegern,
vet du något om skadeläget i Osasuna?
Stampe är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td