Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Körde igenom V75-mixen från igår nu, intressantaste som jag tyckte:
-Lövgren hade planen klar med Global Anarchy, ladda vad som går för spets. Var inne på att den skulle kunna hålla upp och jag hade samma tanke. Blir en spännande startrusning där!
-Puro lät väldigt confident med Burning Man! Hade precis varit och kört lite intervaller med honom (dagen före start, brukar de göra det?) och var uppåt om chanserna. Har inte fått till det på V75 än men det känns som att det är dags nu. Strykningen hjälper mycket såklart. Mago är intressanta skrällen där, höll bra från dödens senast med punktering sista halvvarvet. OM de kör jänk som Jepson pratade om blir den väldigt intressant!
-Jansson var helt inne på att göra vad han kunde för att hålla uppe ledningen med Belker, och köra där om det lyckas. Bååth lät väl inte uppgiven, men det lät inte som att han trodde helhjärtat på att det skulle gå vägen idag.
|
Chansspikade Lövgren på en liten tidig lapp igår redan. Inte på att jag hade någon tanke på spets utan bara på att hästen var grym senast och att stora favoriter faktiskt lyckas förlora tillräckligt ofta.
Blandade känslor om han ska försöka spetsa, hoppas han har klart för sig och hästen till att börja med är felfri och för det andra pallar ta emot favoriten....
Men är inte det där nåt man hört tusen gånger, att de ska svara för att likförbannat släppa när favoriten kommer? Andrapriset är för stort i svenskt trav !
Nåja, tack för infon!
I min värld är Nurmos nyförvärv Exit Angot en riktigt bra och därmed spännande häst, Burning Man likaså men så spåren, 12 & 8 .... hmmmm