Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-21, 16:29   #2
Vlad
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Om man spelar en del så får man en viss koll på vad linorna förväntas vara och är det ett flertal poäng "off" det förväntade så är det klart man tittar till lite extra.

Det finns ett flertal sidor där man kan se procenten hur många som är på varje sida men frågan är om man kan lita på var denna information kommer ifrån.

En match i NCAAB inatt är tex Florida Intl borta mot Arkansas State. Florida öppnade som +4.5 och jag ser runt 90% på dem. Linan nu flyttad till +2.5 och då blir man naturligtvis väldigt försiktig med att ta den sidan. Antingen vet bookies något speciellt som inte vi andra vet (Skador tex) eller så har stora pengar flyttat linan. Att public skulle flytta linor så mycket ser jag inte som troligt och det är ofta inte någon bra idé att komma sent till festen om man är på samma sida som Joe Public. Hade lean på Florida men kommer avstå denna nu.

Det kan vara värt att ha lite koll på såna saker men jag är tveksam till framgång i längden om man enbart går efter det och struntar i att räkna på statsen och kolla match-ups osv.

Mycket nya frågor inga svar:grin:

Senast redigerad av Vlad den 2010-01-21 klockan 16:38. Anledning: Skrev fel...
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat