Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-05, 17:39   #159
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Ja en kameraman sabbar.. Ja å det vet vi 100% att det va orsaken, någon som frågat hästen? Samt va kommer hända härnäst som går att skylla sitt dåliga spel på. En fågel skrämmer, pupliken skriker, en mygga el vinden. Patetiskt, bara gråta å gå vidare och inse att man inte spela bättre. Vinner aldrig själv heller men inser att felet ligger hos mig till stor del o inte massa omständigheter..
.
Spelade inte V86 eller i det loppet, men tänker på de som gjorde det! Självklart går det inte att gardera sig mot allt, men att göra det som går är väl inte att göra för mycket? Vad tror du det var som fick kusen att nästan hoppa jämsida in på publikplats (lätt överdrivet)? OM det kan vara så att det var fotografen, skall denne/dessa få stå kvar där nästa tävlingsdag?

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tror på Ungern. Det är bra att de som inte gillar Sverige flyttar ut. Då blir det mer plats för de som vill komma hit och bidra. Sen tycker jag att de som flyttar ska säga upp sitt svenska medborgarskap så det inte blir så motsägelsefullt.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha - BIDRA! Herrejesus, den var bra - den gjorde mitt år! Tack, Shooter!
Hahahahahahahahahahahahhahhhaa, kan inte sluta skratta! Hahahaaaa, BIDRA, jag tror du menade BIDRAG!!! Hahahahahaaaahahh!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat