Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-04, 21:34   #151
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej det hade svidit lite såklart om man missat 6-siffrigt eller bättre på en sån grej. Men sånt händer. Man kan barnsäkra banorna, skärma av publiken och hela baletten. Ha 30 pers i måldomartornet vid precis varenda travdag.

Men mycket av det där vill jag inte. Och annat som man kanske skulle önska är alldeles för dyrt för att vara genomförbart. Man får köpa det man ger sig in på. Oförutsebara händelser som olyckor, kapningar, oanat ruskväder, och till och med att hästar skyggar för saker ibland i loppen. Till och med när man minst av allt vill det.

Sen finns det ju riktiga skandaler, som att folk sätter fel häst som vinnare eller fullständigt felaktiga domslut. Då ställer även jag mig upp och ropar skandal. Men jag ropar inte varg för sånt här.

Men, vad är så svårt att förstå? Fotografen och platsen är ju helt horribel att stå på! Kvittar om det enkom sker en eller ett par gånger per år - varför chansa? Fotograferna kan stå på mången platser, längre in på innerplan där de absolut inte stör. Varför inte bakom helt skyddade avgränsningar som hästarna INTE kan reagera på? Finns massvis med plats!

Med dagens kamerautrustningar så är det inga problem att ta samma bilder från en helt annan plats som är skyddad och där hästarna INTE bekymras utav. Varför stå på en plats där man vet att hästarna kan reagera på? För mig är det helt horribelt att folk kan strunta i sådant när det kan gälla miljoner i skillnaden på utdelning. Detta är INTE en oförutsedd händelse om man känner till hur hästar kan och verkligen reagerar för minsta lilla, i bland - har dessutom hänt förut - varför inte lära sig av misstagen? Precis som svenska väljare borde gjort efter fyra decennier utav vanstyre utav Sverige såsom land i stort...

Du är ju en av dem som brukar skrika dig hes för klart mindre ting och incidenter än detta, vad gäller spelsäkerhet och annat - varför inte här?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!

Senast redigerad av Fulsprit den 2019-09-04 klockan 21:38.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-04, 21:39   #152
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Säger en hel del om mitt flyt just nu - hade Newport County i snöbollstävlingen och de ledde med 4-1 i halvtid. Ligger nu under med 5-4 med någon minut utav övertiden kvar, hehe!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-04, 22:06   #153
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6137
Standard

Marginalerna fortsätter att vara på fel sida. En spik hoppar med segern klar och 25 m till mållinjen, en blir totalt bortkörd av övertänd Svanstedt, den tredje byttes in ist för Mr can Trix i sista sekund.
Det går bra nu..

Tror f.ö aldrig jag sett att en andrahandare på strecken gett så mkt mindre än spelfavoriten.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 05:49   #154
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4383
Standard

Ja en kameraman sabbar.. Ja å det vet vi 100% att det va orsaken, någon som frågat hästen? Samt va kommer hända härnäst som går att skylla sitt dåliga spel på. En fågel skrämmer, pupliken skriker, en mygga el vinden. Patetiskt, bara gråta å gå vidare och inse att man inte spela bättre. Vinner aldrig själv heller men inser att felet ligger hos mig till stor del o inte massa omständigheter..
.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 09:15   #155
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37832
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Måste vara Norge,
Jag tror på Ungern. Det är bra att de som inte gillar Sverige flyttar ut. Då blir det mer plats för de som vill komma hit och bidra. Sen tycker jag att de som flyttar ska säga upp sitt svenska medborgarskap så det inte blir så motsägelsefullt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 09:19   #156
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Mario Lipovac spelade in 3,2 miljoner igår...
Varje system gav ca. 146 000 kr....
62,49 system var kvar efter 8 körda lopp nästan 22 av dessa var alltså "Marios Femhundring", 1/3 av de som prickade in alla rätt...

Inget snack om att det var en snygg rad med t.ex. skrällen i avd5 på 4 hästar sen garderar brett i rätt avdelningar 6&7.

Men köpa in sig på ett system för 500 kr där det är 10 andelar "totalt" med varvas över 20 gånger känns lite si sådär. Klart de som köpte igår är säkert nöjda de fick ju nästan 15.000 kr tillbaka MEN det borde varit desto mer...

Efter den succén lär väl hans andelar sälja ännu mer framöver.

Tur inte jag var med på nåt system som prickade in 8 rätt igår, hade känts som lite dåligt betalt! (Utan att vara nån teoretiker som räknar på värdet efter omgången...)

Å andra sidan så höjde han ju omsättningen med dryga 80 000 kr själv men ändå.
Undra hur mycket av omsättningen som är varvade system?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), ExtremtRik (+5)

Senast redigerad av viking90 den 2019-09-05 klockan 09:22.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 09:29   #157
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 769
Sharp$: 8976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Mario Lipovac spelade in 3,2 miljoner igår...
Varje system gav ca. 146 000 kr....
62,49 system var kvar efter 8 körda lopp nästan 22 av dessa var alltså "Marios Femhundring", 1/3 av de som prickade in alla rätt...

Inget snack om att det var en snygg rad med t.ex. skrällen i avd5 på 4 hästar sen garderar brett i rätt avdelningar 6&7.

Men köpa in sig på ett system för 500 kr där det är 10 andelar "totalt" med varvas över 20 gånger känns lite si sådär. Klart de som köpte igår är säkert nöjda de fick ju nästan 15.000 kr tillbaka MEN det borde varit desto mer...

Efter den succén lär väl hans andelar sälja ännu mer framöver.

Tur inte jag var med på nåt system som prickade in 8 rätt igår, hade känts som lite dåligt betalt! (Utan att vara nån teoretiker som räknar på värdet efter omgången...)

Å andra sidan så höjde han ju omsättningen med dryga 80 000 kr själv men ändå.
Undra hur mycket av omsättningen som är varvade system?
Vågar man gissa att han hade spik på nr 9 i sista och var därigenom anledningen till att utdelningen på full pott blev lägre än om storfavoriten vunnit?

Kolla förväntad utdelning inför sista loppet...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 09:31   #158
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Vågar man gissa att han hade spik på nr 9 i sista och var därigenom anledningen till att utdelningen på full pott blev lägre än om storfavoriten vunnit?

Kolla förväntad utdelning inför sista loppet...

Jodå, det har du rätt i!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 16:39   #159
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Ja en kameraman sabbar.. Ja å det vet vi 100% att det va orsaken, någon som frågat hästen? Samt va kommer hända härnäst som går att skylla sitt dåliga spel på. En fågel skrämmer, pupliken skriker, en mygga el vinden. Patetiskt, bara gråta å gå vidare och inse att man inte spela bättre. Vinner aldrig själv heller men inser att felet ligger hos mig till stor del o inte massa omständigheter..
.
Spelade inte V86 eller i det loppet, men tänker på de som gjorde det! Självklart går det inte att gardera sig mot allt, men att göra det som går är väl inte att göra för mycket? Vad tror du det var som fick kusen att nästan hoppa jämsida in på publikplats (lätt överdrivet)? OM det kan vara så att det var fotografen, skall denne/dessa få stå kvar där nästa tävlingsdag?

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tror på Ungern. Det är bra att de som inte gillar Sverige flyttar ut. Då blir det mer plats för de som vill komma hit och bidra. Sen tycker jag att de som flyttar ska säga upp sitt svenska medborgarskap så det inte blir så motsägelsefullt.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha - BIDRA! Herrejesus, den var bra - den gjorde mitt år! Tack, Shooter!
Hahahahahahahahahahahahhahhhaa, kan inte sluta skratta! Hahahaaaa, BIDRA, jag tror du menade BIDRAG!!! Hahahahahaaaahahh!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td