Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-20, 06:44   #7
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

V75-5

Nu har äntligen 2 Mellby Frodo fått ett bra spår!

Står perfekt inne på pengarna med sina 495.050 (gränsen 500.000) rikaste hästen med högst segerprocent och snabbaste tiderna.
Är det nån s.k icke (känd) kusk inom v75 som kan vinna på just Färjestad så är det Kristian Malmin, fast han är känd i Norge och vinner mycket åt just Trond Anderssen.

Den jag tycker är värst emot i detta race är nog ändå 4 MoneyKeeper med André Eklund.

Vill faktiskt inte lämna nån av dem två utanför och funderar på att låsa men kul vore att spika någon av dem. Men lutar åt ett lås.

Vill jag nämna någon annan här och som jag tror att många tror på så är det nog 6 Damien Hanover med hemmakusken M J Andersson på en Dahlén häst. Snäppet under konstellationen Jepson/Dahlén men ändå. Hästen är bra men står hårt inne på degen och spår lite långt ut.

Jepson och Björn från bakspår är ju alltid farliga oavsett tycker jag speciellt på Färjestad men tror dem får svårt att göra något där bak på en snabb Färjestad bana. Tycker väl inte att hästarna duger heller om jag ska va ärlig men Björn är Björn och Jepson är Jepson
(Tror väl mest på Jepson här isåfall)

Entaktade 3 Exit Angot har jag ingen känsla för heller direkt även om Örjan kör. Har varken tiderna snabbheten som behövs på speedbanan Färjestad, eller deg på kontot för att hävda sig men det är ändå en av världens bästa kuskar som kör och det bör man ju tänka på. (Är ju hos stall Nurmos nu)

Värsta emot mitt lås kan nog vara 1 SG Sharpentier med Jorma om den skulle spetsa.

Mitt skrik i omgången blir iallafall på framförallt 2 Mellby Frodo men även på 4 MoneyKeeper.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3), zimonzzon85 (+6)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-20 klockan 09:52.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat