Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-17, 09:58   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

V75 Färjestad 21/9


Klart rolig omgång att spela och vi hoppas såklart att det gryma facit på vinnarspelet fortsätter.Porthos Face över 30 gånger

Quantanamera över 14 gånger

Selma Töll över 27 gånger hos atg SS 54 gånger igår

Jag har några bommar också men inte är dom många.Oddsen har varit klart mycket bättre hos nätbolagen än det jag visar upp här som är för ATG.

Känns som det är min årstid nu men jag kommer självklart floppa också. Men kul att hitta skrällar som travfolket glömmer bort.


Sen är man inte helt nöjd med att SS tecknar avtal med SB Tech nu blir det inte guldgruvan att hitta fina odds hos SS längre utan nu följer man dom andra bolagen bättre än tidigare.


Selma Töll var ju ett klart fel odds hos SS på 54 gånger dels att hästen är startsnabb men vinner loppet även om dom där tvår strykningarna stannar kvar på banan.


Faktiskt väldigt viktigt att kolla upp om en häst med 20 meters tillägg kan få en bra start på springen där bak nog om det.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-17, 10:48   #2
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Plockar Vincent As 20 meter på Bo C. om Calle lyckas hitta ned i en bra position från start?
Jag är tveksam, vad tror ni? Intressant omgång.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-17, 13:08   #3
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Många som tror att B.G kommer få en bra lördag igen om man kollar tipsen
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 09:24   #4
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard


Kommer Tengil Face lika så Bossy Alley iväg och håller sig på ben. Lär bakvolten och mellanvolten få slita för att komma ifatt.

Samt märklig favorit på Marcello i brons, draget är väl 11-8 i bronsloppet som lär gå undan där fram och lusen Marcello lär åter vika ner sig tillslut. Divine är säkert farlig att ta bort trots sto

Ja odd är ju bara spika, galopp emot

Guld känns öppen där 1 känns mer som en nöd-spik efter tv-system. När ska Usain Henna få vinna, ska va på skrälltåget när det sker ialf. Sen är det bara glömma spelvärde på den

Silver borde väl Adrian ta tidig ledning sen lär väl inget mer hända. Kan avgöra utvändigt också. Men värmning vill man väl se först. Bronshästen som nu är favorit känns väl överspelad.se

Avd 2-5 är väl bara strecka på så långt plånboken räcker. LOVE HÅLERYD kan ju va en ide med tanke på vad den mött

Senast redigerad av kire1111 den 2019-09-19 klockan 09:28.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 09:45   #5
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Djarpur Dry ser ut att göra riktigt fina lopp + visat att den klarar distansen.
Kolla in hur det ser ut senaste 5 starterna!
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-19, 10:11   #6
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14772
Standard

Säger bara 8 Aron Palema i avd 3 vinner lätt nu ! Möte partizan sist och fick betydligt sämre lopp än den ! Spikar
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-20, 05:44   #7
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75-5

Nu har äntligen 2 Mellby Frodo fått ett bra spår!

Står perfekt inne på pengarna med sina 495.050 (gränsen 500.000) rikaste hästen med högst segerprocent och snabbaste tiderna.
Är det nån s.k icke (känd) kusk inom v75 som kan vinna på just Färjestad så är det Kristian Malmin, fast han är känd i Norge och vinner mycket åt just Trond Anderssen.

Den jag tycker är värst emot i detta race är nog ändå 4 MoneyKeeper med André Eklund.

Vill faktiskt inte lämna nån av dem två utanför och funderar på att låsa men kul vore att spika någon av dem. Men lutar åt ett lås.

Vill jag nämna någon annan här och som jag tror att många tror på så är det nog 6 Damien Hanover med hemmakusken M J Andersson på en Dahlén häst. Snäppet under konstellationen Jepson/Dahlén men ändå. Hästen är bra men står hårt inne på degen och spår lite långt ut.

Jepson och Björn från bakspår är ju alltid farliga oavsett tycker jag speciellt på Färjestad men tror dem får svårt att göra något där bak på en snabb Färjestad bana. Tycker väl inte att hästarna duger heller om jag ska va ärlig men Björn är Björn och Jepson är Jepson
(Tror väl mest på Jepson här isåfall)

Entaktade 3 Exit Angot har jag ingen känsla för heller direkt även om Örjan kör. Har varken tiderna snabbheten som behövs på speedbanan Färjestad, eller deg på kontot för att hävda sig men det är ändå en av världens bästa kuskar som kör och det bör man ju tänka på. (Är ju hos stall Nurmos nu)

Värsta emot mitt lås kan nog vara 1 SG Sharpentier med Jorma om den skulle spetsa.

Mitt skrik i omgången blir iallafall på framförallt 2 Mellby Frodo men även på 4 MoneyKeeper.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3), zimonzzon85 (+6)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-20 klockan 08:52.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-20, 06:24   #8
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75- 6

Sist eller näst sist (minns inte hundra) V75 arrangerades på Färjestad så innefattade DD1 oxå ett stayerlopp över 3140 med 3 volter och då skrällvann en hemmahäst från startvolten. Kommer inte ihåg om det va Per Nilsson eller Jan Silvén då och minns inte namnet på hästen. Samma gäller här och nu har vi med bästa spåren (1,6) i volt på start 2 hemmahästar 1 Great Winner och 6 Ready to Roll. Tror att vi kan ha 1 och 6 i front och rygg ledaren här och sen då? Spelar ingen roll om dem släpper till någon på mellanvolten som är betrodd så kommer dem få de bästa resorna i loppet och lucka kommer att uppstå i dessa race mot slutet av loppet och då vinner den med mest sparade krafter från innern precis som på Valla i onsdags då 2 Tzatziki vann efter en spårsnål resa.

Men detta race är öppet och jag tycker verkligen inte det bara står mellan två hästar här
12 Bo C och 14 Vincent As även om dem kanske är bästa hästarna.

Öppet och en helgardering är troligt.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-20 klockan 06:46.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-20, 06:42   #9
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75-1
Öppet och en helgardering här skulle inte vara fel heller eftersom jag tror på stenhård körning mellan 2 Ferry Boko och 3 Marcello Wibb. Nån av dem kan ju vinna trots hård öppning men det förvånar mig inte om Jepson håller ut Unter och Unter dödar sig själv och Jepson. Då kan vem som helst vinna.

Tre roliga är iallafall 4 Luxery Tile och 8 Hierro Boko samt hemmahästen 6 Expensive River som fixade 7 rätt för egen del då den vann på v75 i Färjestad. (När Tom Horpestad diskades för trängning)

Här tror jag det kan skrälla direkt i inledningen.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-20 klockan 07:05.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-20, 06:59   #10
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kan nästan med all säkerhet säga att det kommer bli fina pengar på Färjestad.
Kommer göra ett stort andelssystem för alla som vill vara med för 100 kr andelen.
Där jag låser 2,4 i avd 5. Helgarderar i stayerloppet och många i första avd.
Nån som tror sig veta om 1 i sista är en bra spik? Kan ju vara kul att sitta och ha alla rätt med en spik på slutet så man slipper åka direkt på systemet.

Tycker att loppen är öppna förutom i sista där endast 2 Reckless är intressant (3 hade varit intressant med några sverigelopp i kroppen) om det blir körning mellan 1Perfect Spirit och 7 Heart of Steel.
10 Racing Mange saknar nog form och har bakspår.

Och i 4e där det står mellan 1 Roli Eld och 5 Odd Herakles helt enkelt och för att vara trygg och ha chans till dem stora degen bör man låsa på dem.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-20 klockan 07:19.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-20, 07:28   #11
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V75-1
Öppet och en helgardering här skulle inte vara fel heller eftersom jag tror på stenhård körning mellan 2 Ferry Boko och 3 Marcello Wibb. Nån av dem kan ju vinna trots hård öppning men det förvånar mig inte om Jepson håller ut Unter och Unter dödar sig själv och Jepson. Då kan vem som helst vinna.

Tre roliga är iallafall 4 Luxery Tile och 8 Hierro Boko samt hemmahästen 6 Expensive River som fixade 7 rätt för egen del då den vann på v75 i Färjestad. (När Tom Horpestad diskades för trängning)

Här tror jag det kan skrälla direkt i inledningen.
Inne på River vinner på hemmaplan !!
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-20, 07:29   #12
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V75- 6

Sist eller näst sist (minns inte hundra) V75 arrangerades på Färjestad så innefattade DD1 oxå ett stayerlopp över 3140 med 3 volter och då skrällvann en hemmahäst från startvolten. Kommer inte ihåg om det va Per Nilsson eller Jan Silvén då och minns inte namnet på hästen. Samma gäller här och nu har vi med bästa spåren (1,6) i volt på start 2 hemmahästar 1 Great Winner och 6 Ready to Roll. Tror att vi kan ha 1 och 6 i front och rygg ledaren här och sen då? Spelar ingen roll om dem släpper till någon på mellanvolten som är betrodd så kommer dem få de bästa resorna i loppet och lucka kommer att uppstå i dessa race mot slutet av loppet och då vinner den med mest sparade krafter från innern precis som på Valla i onsdags då 2 Tzatziki vann efter en spårsnål resa.

Men detta race är öppet och jag tycker verkligen inte det bara står mellan två hästar här
12 Bo C och 14 Vincent As även om dem kanske är bästa hästarna.

Öppet och en helgardering är troligt.

Tycker 12-14 är ett stabilt lås om man inte tar ställning
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-20, 07:31   #13
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Så här skulle systemet preliminärt se ut.

Alla
1,5,9
2,3,6,8 Den här gången med 3 lopp i kroppen kanske 6 Araw Hoss rinner undan om spets. Står lite hårt inne men Jepson/Nurmos är lite ovanligt och uppfriskande
1,5
2,4 ju mer jag tittar så är jag faktiskt livrädd för 1 SG Sharpentier och ett trehästarslås behöver inte vara helt fel men då blir det att plocka bort några chanslösa där jag har helgarderat
Alla
1 Perfect Spirit?

4350 kr / 40-50 andelar.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-20 klockan 08:56.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-20, 07:34   #14
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Tycker 12-14 är ett stabilt lås om man inte tar ställning
Kan mycket väl vara så. Men jag letar deg.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-20, 07:38   #15
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Vi säger att Vincent hoppar då? Ska jag förlita mig på Calle Lindblom på V75 som inte ens är på Örebro då? Nej tack.

Bo C har startat en gång över 3140 och då va den oplacerad.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-20 klockan 07:50.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td