Citat:
Ursprungligen postat av tompa87
Vet inte riktigt hur prioriteringen ser ut dock med tanke på att det är London derby som kan göra att Arsenal halkar 7 poäng efter Chelsea redan.. och dessutom är deras 3 bästa, i mitt tycke då, spelare borta i fabbe, Vermalen och RVP.
Med Fabianski i mål, en orutinerad backlinje och en stekhet Cleo där framme med en fanatisk hemmapublik i ryggen tycker jag att oddset är bra. Sen om dem vinner får den som lever se 
|
Wenger har sagt att han givetvis vill vinna PL & CL. Men att CL går före om han rankar. En match i taget tjatar Wenger alltid om...
Orutinerat och orutinerat tåls väl och tänka på.. Clichy, Sagna och Squillaci har spelat CL i flera år, Koscielny är väl i så fall den enda "orutinerade" i backlinjen, men han har spelat jävligt bra hittills så borde inte vara problem där. Backlinjen har varit oväntat bra hos Arsenal i inledningen (dessvärre har man ju kassa målvakter)
Det enda som oroar mig (som arsenal-supporter) är trycket från läktarna. På planen är det kvalitetsskillnader på varenda position trots skadebekymmer.
Fabianski-Sagna-Squillaci-Koscielny-Clichy-Song-Wilshere-Nasri-Arshavin-Rosicky(eller Diaby)-Chamakh .. Sådär någonting ser det nog ut.