Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-28, 09:04   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens fotboll 28/9


Champions League dags igen, och jag gillar oddset på Partizan idag. Arsenal har Chelsea i tankarna och åker utan stöttepelare som Fabregas, Vermalen och Walcott. Kan hemskt lite om Partizan, men man är ju inte i CL om man är dåliga, och dem ser säkert sin chans här idag. 5.25 på hemmavinst? För mkt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 09:12   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ryktas om att Fabianski står åxå, över 3,5?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 09:17   #3
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Det är klart att Fabianski kommer stå. Wenger är riktigt förbannad från pissmatchen mot West Brom senast och kommer göra allt för att vinna denna tuffa bortamatch. Och något Chelsea finns absolut inte i tankarna här. CL går före PL hos Arsenal..
Avstår.
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 09:44   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Finns väl inget lag i England som värderar CL över The Premiership?

Med det sagt, så lär Arse vara rätt sugna på att visa vad de kan. För mig är det en no play game.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 09:58   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Finns väl inget lag i England som värderar CL över The Premiership?

Med det sagt, så lär Arse vara rätt sugna på att visa vad de kan. För mig är det en no play game.
Vad baserar du det på?
Jag håller absolut inte med dig.
Champions league = De bästa av de bästa. Vill man vara bäst i england eller bäst i europa?
Varje lags prioritering är beroende på deras chanser i ligan. Eftersom det är så tidigt i säsongen nu så kommer de satsa mer på CL då ligan kan ligga efter i några matcher men har ändå chans. Detsamma gäller gruppspelen. Allt är relativt beroende på motståndet samt förutsättningarna. Däremot är CL något alla lag ska prioritera över sin inhemska liga tycker jag iaf.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 10:12   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 5
Standard

Chelsea värderar CL 100% mer än PL.
Kan säga att jag gillar oddset starkt på Chelsea -1.5 till 2.20.
Shooou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 10:13   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Vad baserar du det på?
Jag håller absolut inte med dig.
Champions league = De bästa av de bästa. Vill man vara bäst i england eller bäst i europa?
Varje lags prioritering är beroende på deras chanser i ligan. Eftersom det är så tidigt i säsongen nu så kommer de satsa mer på CL då ligan kan ligga efter i några matcher men har ändå chans. Detsamma gäller gruppspelen. Allt är relativt beroende på motståndet samt förutsättningarna. Däremot är CL något alla lag ska prioritera över sin inhemska liga tycker jag iaf.
Baserar det på att engelsmän generellt hellre vinner ligan än cl. Det betyder inte att de inte satsar på att vinna cl eller gå vidare från gruppen.

De bästa lagen vill givetvis vinna allt, men om man tittar på big 4s målsättning så är jag rätt övertygad om att PL ligger högst på önskelistan.

Kommer däremot kasta en slant på arse idag trots att jag sa no play game. Milos lirar då gör jag det oxå
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 10:18   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vet inte riktigt hur prioriteringen ser ut dock med tanke på att det är London derby som kan göra att Arsenal halkar 7 poäng efter Chelsea redan.. och dessutom är deras 3 bästa, i mitt tycke då, spelare borta i fabbe, Vermalen och RVP.

Med Fabianski i mål, en orutinerad backlinje och en stekhet Cleo där framme med en fanatisk hemmapublik i ryggen tycker jag att oddset är bra. Sen om dem vinner får den som lever se
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 10:34   #10
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Vet inte riktigt hur prioriteringen ser ut dock med tanke på att det är London derby som kan göra att Arsenal halkar 7 poäng efter Chelsea redan.. och dessutom är deras 3 bästa, i mitt tycke då, spelare borta i fabbe, Vermalen och RVP.

Med Fabianski i mål, en orutinerad backlinje och en stekhet Cleo där framme med en fanatisk hemmapublik i ryggen tycker jag att oddset är bra. Sen om dem vinner får den som lever se

Wenger har sagt att han givetvis vill vinna PL & CL. Men att CL går före om han rankar. En match i taget tjatar Wenger alltid om...
Orutinerat och orutinerat tåls väl och tänka på.. Clichy, Sagna och Squillaci har spelat CL i flera år, Koscielny är väl i så fall den enda "orutinerade" i backlinjen, men han har spelat jävligt bra hittills så borde inte vara problem där. Backlinjen har varit oväntat bra hos Arsenal i inledningen (dessvärre har man ju kassa målvakter)
Det enda som oroar mig (som arsenal-supporter) är trycket från läktarna. På planen är det kvalitetsskillnader på varenda position trots skadebekymmer.

Fabianski-Sagna-Squillaci-Koscielny-Clichy-Song-Wilshere-Nasri-Arshavin-Rosicky(eller Diaby)-Chamakh .. Sådär någonting ser det nog ut.
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 10:36   #11
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Prioriteringarna vet nog bara klubbarna själva, pengarna finns i cl iofs..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 11:22   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan säga att ALLA klubbar i England tar hellre hem CL än PL, otroligt mycket mer cash i CL bland annat
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 11:26   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av andyfabregas Visa inlägg
Wenger har sagt att han givetvis vill vinna PL & CL. Men att CL går före om han rankar. En match i taget tjatar Wenger alltid om...
Orutinerat och orutinerat tåls väl och tänka på.. Clichy, Sagna och Squillaci har spelat CL i flera år, Koscielny är väl i så fall den enda "orutinerade" i backlinjen, men han har spelat jävligt bra hittills så borde inte vara problem där. Backlinjen har varit oväntat bra hos Arsenal i inledningen (dessvärre har man ju kassa målvakter)
Det enda som oroar mig (som arsenal-supporter) är trycket från läktarna. På planen är det kvalitetsskillnader på varenda position trots skadebekymmer.

Fabianski-Sagna-Squillaci-Koscielny-Clichy-Song-Wilshere-Nasri-Arshavin-Rosicky(eller Diaby)-Chamakh .. Sådär någonting ser det nog ut.
Backlinjen är knappast ihopspelad dock. Självklart ser även jag Arsenal som favoriter, men 5.25 på ett dugligt hemmalag, med en fanatisk publik och ett bortalag med skadebekymmer och stormatch inom ett par dagar..

det finns dock folk som är bättre än mig på odds partizan låg i 6 gånger pengarna igår..

Nog om det, Ö 2,5 mål i Ajax-Milan, finns ingen statistik som talar för det, men jag har fastnat för över här..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-09-28 klockan 11:29. Anledning: partizan
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 11:49   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 28
Standard

säger bara, va försiktiga med att tippa på milan idag. Ajax är mycket starka hemma på amsterdam dessutom är man förhoppningsvis helt ordinarie. För ni som undrar, Ja Luis Suarez spelar.
tipparen06 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 11:52   #15
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Nog om det, Ö 2,5 mål i Ajax-Milan, finns ingen statistik som talar för det, men jag har fastnat för över här..
Vad ligger oddset på där? är på jobbet och kan inte kolla det nu..
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td