Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-28, 12:26   #13
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av andyfabregas Visa inlägg
Wenger har sagt att han givetvis vill vinna PL & CL. Men att CL går före om han rankar. En match i taget tjatar Wenger alltid om...
Orutinerat och orutinerat tåls väl och tänka på.. Clichy, Sagna och Squillaci har spelat CL i flera år, Koscielny är väl i så fall den enda "orutinerade" i backlinjen, men han har spelat jävligt bra hittills så borde inte vara problem där. Backlinjen har varit oväntat bra hos Arsenal i inledningen (dessvärre har man ju kassa målvakter)
Det enda som oroar mig (som arsenal-supporter) är trycket från läktarna. På planen är det kvalitetsskillnader på varenda position trots skadebekymmer.

Fabianski-Sagna-Squillaci-Koscielny-Clichy-Song-Wilshere-Nasri-Arshavin-Rosicky(eller Diaby)-Chamakh .. Sådär någonting ser det nog ut.
Backlinjen är knappast ihopspelad dock. Självklart ser även jag Arsenal som favoriter, men 5.25 på ett dugligt hemmalag, med en fanatisk publik och ett bortalag med skadebekymmer och stormatch inom ett par dagar..

det finns dock folk som är bättre än mig på odds partizan låg i 6 gånger pengarna igår..

Nog om det, Ö 2,5 mål i Ajax-Milan, finns ingen statistik som talar för det, men jag har fastnat för över här..

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-09-28 klockan 12:29. Anledning: partizan
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat