Startar en ny dagbok, nu när preseason är över i Europa. Tanken var att jag skulle ligga lågt, när skolan börja, så började även statsen svajja. Dock har jag hittat en lösning på detta och det har resulterat i ett flertal plusdagar dom senaste veckorna.
Tanken med denna dagbok är att leverera bra vinnande picks. En liten förändring i det hela är att min kompis kommer vara involverad i detta, Lindh, vet inte vad han heter på sharps... I varje fall så kommer jag posta NHL picks, och Lindh Division 1 spel. Han spelar förövrigt i ett Div1 lag, så han kan ligga ett par steg före bolagen där.
NHL's försäsong är i full gång och det har gått bra hittills (3-0-0), och jag hoppas att det där jag kommer ligga, gillar inte att missa spel, är otroligt hård mot mig själv om jag missar.
Förhoppningsvis blir det ett spel per dag i NHL. Dock väljer jag att hålla det där, dvs MAX ett spel per dag. Jag vet inte vad Lindh väljer att göra i DIV 1, eftersom det spelas i omgångar. Kommer nog ett spel till nattens NHL, och imorgon är det DIV 1.
NHL Spread:
Sharps.se - Spreadsheet
Startar nog en separat spread åt dagboken senare, det får Lindh fixa.
Hoppas att vi båda kan prestera och leverera bra tips, en lång säsong väntar...