Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-28, 12:48   #1
lieht

liehts avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 745

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Theils & Lindhs NHL/DIV 1 picks

Startar en ny dagbok, nu när preseason är över i Europa. Tanken var att jag skulle ligga lågt, när skolan börja, så började även statsen svajja. Dock har jag hittat en lösning på detta och det har resulterat i ett flertal plusdagar dom senaste veckorna.

Tanken med denna dagbok är att leverera bra vinnande picks. En liten förändring i det hela är att min kompis kommer vara involverad i detta, Lindh, vet inte vad han heter på sharps... I varje fall så kommer jag posta NHL picks, och Lindh Division 1 spel. Han spelar förövrigt i ett Div1 lag, så han kan ligga ett par steg före bolagen där.

NHL's försäsong är i full gång och det har gått bra hittills (3-0-0), och jag hoppas att det där jag kommer ligga, gillar inte att missa spel, är otroligt hård mot mig själv om jag missar.

Förhoppningsvis blir det ett spel per dag i NHL. Dock väljer jag att hålla det där, dvs MAX ett spel per dag. Jag vet inte vad Lindh väljer att göra i DIV 1, eftersom det spelas i omgångar. Kommer nog ett spel till nattens NHL, och imorgon är det DIV 1.

NHL Spread: Sharps.se - Spreadsheet

Startar nog en separat spread åt dagboken senare, det får Lindh fixa.

Hoppas att vi båda kan prestera och leverera bra tips, en lång säsong väntar...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Profane (+12), Djees (+4)
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng