Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-28, 11:48   #1
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Theils & Lindhs NHL/DIV 1 picks


Startar en ny dagbok, nu när preseason är över i Europa. Tanken var att jag skulle ligga lågt, när skolan börja, så började även statsen svajja. Dock har jag hittat en lösning på detta och det har resulterat i ett flertal plusdagar dom senaste veckorna.

Tanken med denna dagbok är att leverera bra vinnande picks. En liten förändring i det hela är att min kompis kommer vara involverad i detta, Lindh, vet inte vad han heter på sharps... I varje fall så kommer jag posta NHL picks, och Lindh Division 1 spel. Han spelar förövrigt i ett Div1 lag, så han kan ligga ett par steg före bolagen där.

NHL's försäsong är i full gång och det har gått bra hittills (3-0-0), och jag hoppas att det där jag kommer ligga, gillar inte att missa spel, är otroligt hård mot mig själv om jag missar.

Förhoppningsvis blir det ett spel per dag i NHL. Dock väljer jag att hålla det där, dvs MAX ett spel per dag. Jag vet inte vad Lindh väljer att göra i DIV 1, eftersom det spelas i omgångar. Kommer nog ett spel till nattens NHL, och imorgon är det DIV 1.

NHL Spread: Sharps.se - Spreadsheet

Startar nog en separat spread åt dagboken senare, det får Lindh fixa.

Hoppas att vi båda kan prestera och leverera bra tips, en lång säsong väntar...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Profane (+12), Djees (+4)
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-28, 12:06   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 35
Sharp$: 168
Standard

Ska bli kul å följa, lycka till!
blåbär är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-28, 12:10   #3
 
tjuves avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 838
Standard

Trevligt! Lycka till Theil och Lindh!
tjuve är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-28, 12:46   #4
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

nice...nhl och div 1 är aldrig fel...lycka till!
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-28, 13:06   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 97
Standard

Tänkte bara kort presentera mig, 18-årig hockeyspelare som även fattat tycke för betting. Har bettat i ca 1 år nu med varierande resultat, nu har jag dock bestämt mig för att göra en seriösare satsning på div. 1 hockeyn. Eftersom jag spelar i en div.1 klubb och med jämna mellanrum även spelar i div.1 har jag en god insikt i lagen och tror att jag har en edge jämfört med bolagen där. För er som undrar är min klubb Botkyrka och därav kommer nog en hel del spel beröra det laget, dock ska jag försöka att vara väldigt objektiv samt att inte heller betta när jag själv spelar.

Spelen kommer förmodligen att läggas ut samma dag som matcherna spelas, dels för oddsen inte kommer ut tidigare på bet365 (som jag använder för tillfället) men också för att de allra färskaste nyheterna ska få plats i analysen av ett spel. Jag kommer att välja det odds som är bäst på marknaden, även om jag själv inte har den bookien.

Jag och Theil snackar hockey och spel nästan dagligen och kommer därför att vädra spelen mellan varandra för att se spelen ur olika perspektiv. Nu håller vi tummarna för att det här ska bli en grym säsong och att vi tillsammans rånar bolagen! Lycka till!
sir_lindh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-28, 14:55   #6
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Detta känns grymt
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-28, 17:03   #7
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nattens NHL PICK

Spoiler:
PENGUINS ML @ 1.75


Hoppas vi cashar in denna
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-28, 18:39   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Trevligt!

Ett mycket intressant initiativ och jag testar att rygga från början.
Jag har sett att Theil har ett spreadsheet, det kommer väl Sir Lindh ha också?
Utan Spreadsheet e det omöjligt att rygga i denna speldjungel eftersom rss-läsare uppdaterar förändringar på olika bloggar och spreadsheet.
Seriösa rekare hos sharps e något som välkomnas varmt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-28, 19:10   #9
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

lycka till!
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-28, 21:34   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 97
Standard

tror mig ha hittat ett par fina spel till morgondagen, dessa kommer förhoppningsvis ut under förmiddagen imorrn!
sir_lindh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-29, 06:21   #11
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Theil Visa inlägg
Nattens NHL PICK

PENGUINS ML @ 1.75
Yup 4-1

Ångrar förövrigt att jag inte ens tipsa om Buffalo till nästan 3 gånger pengarna...
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-29, 07:20   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Gillar upplägget, få kvalitativa picks. Keep up!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-29, 09:13   #13
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Håller med kvalite framför kvantitet
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-29, 10:46   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 97
Standard

Dags för två spel i dagens div. 1 D omgång!

Till att börja med har jag tittat på Botkyrka HC - Järfälla HC, detta är två lag som ingen av "experterna" har tippat på den övre halvan av serien. Botkyrka började med en fin meriternde seger mot Wings i första matchen, hela 4-0 blev det där. Detta tack vare en ruskig insats av målvakten Mikael Glysing. Efter detta har det dock gått mycket tyngre, 6-3 förlust mot Nacka och ytterligare en 6-3 förlust mot Väsby efter en katastrofal tredje period. Läget i laget verkar lite oroligt, jag tror att laget förväntade sig mer av säsongsinledningen och nu är lite skärrat. Dessutom har det varit en del förändringar i spelartruppen nu under försäsongen, folk har lämnat för andra klubbar men det har också kommit in lite nya. På träningen igår tycker jag att det såg lite ofokuserat ut, framförallt när det gällde att trycka dit avsluten.

Järfälla är tippat som seriens jumbo, men har i mitt tycke överraskat hittills. Efter ett par uddamålsförluster hit och dit lyckades man besegra topptippade Nyköping hemma med 4-3 vilket jag tycker var en enorm prestation. Laget verkar ha en bra period just nu och jag tror att de är lite underskattade av motståndarna. Jag tror de slår ur underläge här idag och har goda chanser till att ta poäng.

Bet365 erbjuder hela 3,80 (!) på tvåan vilket jag tycker är ett klart överodds här, visst Botkyrka kanske ska vara knappa favoriter men inte mer än så. Ser ett klart spelvärde i dels raka tvåan till 3,8 och även X2 till 2,10 (unibet) eller alternativt en egen variant av X2 där expekt erbjuder 5,75 gånger degen på krysset samt 365:ans 3,8 på tvåan. Återkommer eventuellt med ytterligare ett eller fler spel senare idag. Nu håller vi tummarna, lycka till!
sir_lindh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-29, 16:28   #15
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger in ett IO pick eller vad man ska kalla det, ett tips kanske. Kommer in ett NHL pick senare.

Spoiler:
Orebro u5.5 @ 1.90


Finns fler picks på bloggen, om någon nu vill rygga allt.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td