Tänkte bara kort presentera mig, 18-årig hockeyspelare som även fattat tycke för betting. Har bettat i ca 1 år nu med varierande resultat, nu har jag dock bestämt mig för att göra en seriösare satsning på div. 1 hockeyn. Eftersom jag spelar i en div.1 klubb och med jämna mellanrum även spelar i div.1 har jag en god insikt i lagen och tror att jag har en edge jämfört med bolagen där. För er som undrar är min klubb Botkyrka och därav kommer nog en hel del spel beröra det laget, dock ska jag försöka att vara väldigt objektiv samt att inte heller betta när jag själv spelar.
Spelen kommer förmodligen att läggas ut samma dag som matcherna spelas, dels för oddsen inte kommer ut tidigare på bet365 (som jag använder för tillfället) men också för att de allra färskaste nyheterna ska få plats i analysen av ett spel. Jag kommer att välja det odds som är bäst på marknaden, även om jag själv inte har den bookien.
Jag och Theil snackar hockey och spel nästan dagligen och kommer därför att vädra spelen mellan varandra för att se spelen ur olika perspektiv. Nu håller vi tummarna för att det här ska bli en grym säsong och att vi tillsammans rånar bolagen! Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|