Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Det borde ju vända för dig snart, har ju hållit på länge nu och att man inte får poletterna att trilla ner jämnt är inget konstigt, men du har ju lyckats plocka fel kula ur påsen hela tiden...minns att jag föreslog vila förra gången och enbart sedan i come-backen, spela system dom gånger som man känner att det känns bra och man är "nöjd" med sitt system...så jag föreslår inte det igen  ...
|
Jag håller med och hade jag inte börjat analysera så förbannat så kanske kanske. Men jag spelar enbart jackpott nu eller när det finns något som jag tycker är riktigt intressant. Har spelat väldigt sparsamt senaste veckorna. V75 och V86 är enbart reducerat framöver. Går inte skjuta hej vilt enbart för att! Så nu blir det att strama åt. Idag blir det helfel men med ett reducerat hade jag nog fan haft bra chans i förhållande idag! Häsgtarna som vann var hyfsat högt rankade och enda storskrällen hade kommit med pga helgardering.. men men det går ju inte spela reducerat tillsammans på V6 :(