Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-08, 21:26   #76
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Lösningen idag är inte långt borta! Originaltankarna var helgardera tredje och fjärde. Kasta sen bort Örjan i fjärde som favorit. Lås andra på 5 och 6 så har vi löst de fyra första avdelningarna på 96 rader. Efter det har jag från början 3, 5 och 7 i sista och vi är på 288 rader. Sen är frågan om det krävs fyra hästar i femte för att få med ettan, jag tror det räcker om man plockar bort 7 som jag gjorde och sitter med 1, 2, 5 och 6. Så på 1152 rader löser man omgången på ifall man nu kan stå fast vid de första tankarna och gå kort i andra. Det är just andra avdelningen som är avgörande för att man ska kunna träffa idag! Djuse vann ju från dödens i v75 loppet innan och nu ville han inte köra på samma sätt. Bra för hästen oxå även om den kanske kunde gjort det en gång till med den formen. Fin kille den där Djuse som brydde sig lite om hästen precis som Örjan men jag spikar herre Djuse än Örjan om jag ska vara ärlig.

Nya tag efter skamvrån!
Exakt. Man måste börja tänka lite på spåren. Skit i hästen från dåligt läge oavsett. Alla hästar i alla klasser torskar från dåliga lägen. Till och med Proppen mot Nadal från spår 12 om ni minns. Maximus hade ju varit intressant med ett bra spår men nu fick han en dryg resa och kusken kommer inte döda hästen bara för ett v64 race. Bästa spåren vinner oftast. Alla är ju i princip samma klass. Sen spelar ju andra faktorer in oxå. From the Mine kunde vinna från spår 7 men Djuse va smart och kröp ner direkt istället för att gå fram i dödens direkt. Mycket duktig kusk. Anders E är ju mycket duktig oxå men Djuse är något extra. Han kommer dominera om några år. Kör ju bättre än Örjan ju. Han tänkte på hästen precis som Örjan och gav den ett snällare upplägg denna gång fast den säkert hade kunnat vunnit från dödens med den formen. Ska jag vara ärlig spikar jag hellre Djuse än Örjan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-08 klockan 21:31.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-08, 23:49   #77
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Det borde ju vända för dig snart, har ju hållit på länge nu och att man inte får poletterna att trilla ner jämnt är inget konstigt, men du har ju lyckats plocka fel kula ur påsen hela tiden...minns att jag föreslog vila förra gången och enbart sedan i come-backen, spela system dom gånger som man känner att det känns bra och man är "nöjd" med sitt system...så jag föreslår inte det igen...
Jag håller med och hade jag inte börjat analysera så förbannat så kanske kanske. Men jag spelar enbart jackpott nu eller när det finns något som jag tycker är riktigt intressant. Har spelat väldigt sparsamt senaste veckorna. V75 och V86 är enbart reducerat framöver. Går inte skjuta hej vilt enbart för att! Så nu blir det att strama åt. Idag blir det helfel men med ett reducerat hade jag nog fan haft bra chans i förhållande idag! Häsgtarna som vann var hyfsat högt rankade och enda storskrällen hade kommit med pga helgardering.. men men det går ju inte spela reducerat tillsammans på V6 :(
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td