Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-12, 11:21   #38
asgaya3141

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Emilia tror på 1 Doners Am i 3e

Jag spikade mig själv i en intervju, men det skulle gå snabbt då. Spika i monté ska man väl egentligen undvika, det vet de flesta som spelar. Om man ska spika någon här så är det väl min häst (Star Advisor Joli). Men för att det ska vara en bra spik så hade vi behövt ett bättre läge. Nu fick vi det sämsta och det kommer förmodligen att kosta mycket att ta sig till ledningen. Nästan alla i loppet kan vinna och framför allt finns det ett par starka som sticker ut i min häst, Polycrates Face och Donners Am. Ladyofthelake kan komma till om det blir överpace och hon har varit jättebra, men hon har inte mött de här hästarna och jag tror att det blir tufft. Jag sätter nog Donners Am som etta faktiskt. Sedan min som tvåa och Polycrates Face som trea. Bakom den trion så är det väl Ladyofthelake och Order To Fly. Jag tror att Donners Am kan vara den bästa montéhästen jag har ridit faktiskt. Han är väl lite svårbedömd för han har inte heller mött de här hästarna, men jag tror heller inte att han har torskat ett montélopp. Jag red honom i ett jobb innan debuten och sedan red jag honom i det loppet också och han kan vara den bästa jag har suttit på. Han är så jäkla stark. Om jag får för tränaren kommer jag rida till ledningen och det kommer att kosta. Sedan får vi se om min häst lugnar ner sig eller om det kommer någon och trycker upp tempot. Det är väl Anna Erixon med Ladyofthelake eller Malin med Polycrates Face i så fall, säger Emilia Leo.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat