Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-12, 07:22   #31
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Gillar


Jag gillar monté. Man slipper se hästar som sitter hermetiskt fast i 4:e
invändigt t.ex. Stort i Frankrike!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10), drakdead (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 07:30   #32
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Ni som ska spela: Missa inte 6 Rock Me i monteloppet.

Kom tillbaka efter lång vila senast. Har vunnit monte i Frankrike och gått 12-tid på distansen.

Säger inte att den bara vinner men borde gått framåt och står betydligt bättre på det än favoriterna.


1%!
Stankarn är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 07:35   #33
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Jag gillar monté. Man slipper se hästar som sitter hermetiskt fast i 4:e
invändigt t.ex. Stort i Frankrike!!
Och galopp är överlägset mycket större än trav i Dubai. Och i UK.


Men det betyder inte, inte i min värld iallafall, att jag ska behöva försöka analysera en avdelning galopp varje lördag på V75. Jag har också nästan helt slutat med V4 på lördagarna av samma anledning.

Accepterar man stolligheterna så är det bara att öppna börsen. Jag står över.
Stankarn är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 08:03   #34
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

En del hästar funkar bättre i monté än i vanligt trav. Hot Tob från norrland var visserligen en bra sulkyhäst men i Frankrike blev den ett "monster" i monté. Frågar man tränarna/ägarna får man nog rätt positiva svar. Kuskarna? Ja, de går ju miste om ett lopp per travdag att tjäna sina stålar i. Framtiden får utvisa. Trav är tillräckligt svårt att "analysera" - inte tror jag det är svårare i monté om man hänger med. Säger en typisk travgubbe som varit med sedan 50-talets slut. Nu tar vi dom idag och montéloppet vinns av en skräll: Flashing Boko!! Lycka till Stänkarn!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 08:06   #35
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Rock me


[QUOTE=Stankarn;643698]Ni som ska spela: Missa inte 6 Rock Me i monteloppet.

Kom tillbaka efter lång vila senast. Har vunnit monte i Frankrike och gått 12-tid på distansen.

Säger inte att den bara vinner men borde gått framåt och står betydligt bättre på det än favoriterna.

Vann monté-SM 2015. Med på min kupong eftersom den är en typisk montéhäst.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 08:53   #36
 
midcapkings avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 51
Sharp$: 1771
Standard

Travstream idag på Twitch med Strappa71 och undertecknad med start kl 14.00. Uppsnack och genomgång av Åby:s V75 och massa skönt speltugg. Länk till spektaklet: https://www.twitch.tv/zohn

/ Nya miljonvinster?
midcapking är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 09:52   #37
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14788
Standard

Dags för Tony Afrika o få vinna igen e
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 10:21   #38
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

Emilia tror på 1 Doners Am i 3e

Jag spikade mig själv i en intervju, men det skulle gå snabbt då. Spika i monté ska man väl egentligen undvika, det vet de flesta som spelar. Om man ska spika någon här så är det väl min häst (Star Advisor Joli). Men för att det ska vara en bra spik så hade vi behövt ett bättre läge. Nu fick vi det sämsta och det kommer förmodligen att kosta mycket att ta sig till ledningen. Nästan alla i loppet kan vinna och framför allt finns det ett par starka som sticker ut i min häst, Polycrates Face och Donners Am. Ladyofthelake kan komma till om det blir överpace och hon har varit jättebra, men hon har inte mött de här hästarna och jag tror att det blir tufft. Jag sätter nog Donners Am som etta faktiskt. Sedan min som tvåa och Polycrates Face som trea. Bakom den trion så är det väl Ladyofthelake och Order To Fly. Jag tror att Donners Am kan vara den bästa montéhästen jag har ridit faktiskt. Han är väl lite svårbedömd för han har inte heller mött de här hästarna, men jag tror heller inte att han har torskat ett montélopp. Jag red honom i ett jobb innan debuten och sedan red jag honom i det loppet också och han kan vara den bästa jag har suttit på. Han är så jäkla stark. Om jag får för tränaren kommer jag rida till ledningen och det kommer att kosta. Sedan får vi se om min häst lugnar ner sig eller om det kommer någon och trycker upp tempot. Det är väl Anna Erixon med Ladyofthelake eller Malin med Polycrates Face i så fall, säger Emilia Leo.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 10:38   #39
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Emilia tror på 1 Doners Am i 3e

Jag spikade mig själv i en intervju, men det skulle gå snabbt då. Spika i monté ska man väl egentligen undvika, det vet de flesta som spelar. Om man ska spika någon här så är det väl min häst (Star Advisor Joli). Men för att det ska vara en bra spik så hade vi behövt ett bättre läge. Nu fick vi det sämsta och det kommer förmodligen att kosta mycket att ta sig till ledningen. Nästan alla i loppet kan vinna och framför allt finns det ett par starka som sticker ut i min häst, Polycrates Face och Donners Am. Ladyofthelake kan komma till om det blir överpace och hon har varit jättebra, men hon har inte mött de här hästarna och jag tror att det blir tufft. Jag sätter nog Donners Am som etta faktiskt. Sedan min som tvåa och Polycrates Face som trea. Bakom den trion så är det väl Ladyofthelake och Order To Fly. Jag tror att Donners Am kan vara den bästa montéhästen jag har ridit faktiskt. Han är väl lite svårbedömd för han har inte heller mött de här hästarna, men jag tror heller inte att han har torskat ett montélopp. Jag red honom i ett jobb innan debuten och sedan red jag honom i det loppet också och han kan vara den bästa jag har suttit på. Han är så jäkla stark. Om jag får för tränaren kommer jag rida till ledningen och det kommer att kosta. Sedan får vi se om min häst lugnar ner sig eller om det kommer någon och trycker upp tempot. Det är väl Anna Erixon med Ladyofthelake eller Malin med Polycrates Face i så fall, säger Emilia Leo.
Det här är väl som upplagt för 4 Order to Fly som skulle hävda sig bra i avd 7.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 10:40   #40
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Det här är väl som upplagt för 4 Order to Fly som skulle hävda sig bra i avd 7.
Blom vinner inte SM.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 10:43   #41
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Första tanken var ju Staro Advisor, men med tanke på att hon kanske inte kommer till ledningen så är det nog bäst att gardera lite.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 10:44   #42
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Dagens analys:

DD
Svenska spel erbjuder nästan 15ggr pengarna på DD-kombinationen 4-2, 4 Dexter Brick mot 2 Sorbet. Taget , varje dag i veckan.


V75:5
En häst som jag fastnat för idag är 3 Global Upper Style. Startsnabb som få och säkert matchad för det här. Som när hon var tvåa bakom Dibaba i Drottning Silvias pokal, på en 11-tid. Eller trea i stochampionatet bakom Mellby Free och Vamp Kronos.

Hon har alltså sprungit in mer pengar än både 5 Wild Love och 7 Dear Friend. Och imponerande 20 av 29 på plats.

Tycker att hon har bra förutsättningar för att blåsa till spets här, ledningen ett tag eller släpper till Wild Love. Sen finns sniken att tillgå.

7,80 i platsodds på svenska spel.

V75:1
Två av de betrodda, 8 Bossy Allen och 15 Staro Leonardo är strukna. Totalt 13 startande. Två av de mest streckade har startat 10 respektive 12 ggr i sin karriär.

Jag tycker faktiskt att 11 Vinzent As, svensk rekordhållare över 3140m, vid sunda vätskor, är helt stenklar i det här loppet.

4,70 i vinstodds på SvS. Kanske ger mer på Atg?

Senast redigerad av Stankarn den 2019-10-12 klockan 10:55.
Stankarn är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 10:44   #43
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Blom vinner inte SM.
Hästen kanske vinner? ????
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 11:43   #44
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hästen kanske vinner? ????
Skulle vara om hon ramlat av innan mållinjen då
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 12:02   #45
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Chansar bort Mellby Free

V75
Inlämnat: 2019-10-12, 12:54
Åby
Lördag 2019-10-12
Start: 16:20
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 6, 8, 10, 11 (3, 5)
2: 1 U.B.Cool (9, 2)
3: 1, 8, 9, 10 (4, 2)
4: 3, 4, 6, 10 (5, 1)
5: 5, 7, 9, 12 (11, 10)
6: 3 Maggie Cash (7, 4)
7: 2 Sorbet (3, 11)

5x1x4x4x4x1x1 = 320 rader.
320 x 1 x 0,50 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td