https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-642255ec00e2
Fick blodad tand när jag kollade igenom startlistorna. Slängde upp ett reducerat förslag men då det inte går att spela som andel och jag inte har tillräckligt polare som kan gå in så kör jag ett matematiskt här istället. Vill inte lämna in ett eget för runt 800 även om jag tycker det känns bra.
Systemet är preliminärt men mina tankar är som följer...
Spikar Dokonjo som har ett perfekt utgångsläge och kan köra för seger i det här loppet och inte behöva chansa eller backa sig sist. DOCK! Det kan bli som så att jag dubblar med nr 7 som är en italienare. Går den barfota blir det intressant, annars tror jag att jag står över den. Jobbigt att redan tveka lite på Dokonjo! Bara hoppas den håller sig på max 10% så är jag nöjd!
I första låser jag sannolikt på de här tre hästarna. Möjligen får Romero ett streck men jag tycker nr 3 Countdown Fougett är den hetaste här men både 1 och 4 känns som utmanare.
I sista avdelningen låser jag på de två som är streckade. Visst, två favoriter men det känns som bra vinstchans även om både 1 och 5 är betrodda som vinnare och har klart bättre värde. Kan lägga till här men då kommer jag nog inte få ihop det som jag vill och tänker.
I andra avdelningen tar jag samtliga hästar. Normalt plockar jag bort favoriten då men inte nu, detta för att jag även vill ta samtliga i tredje men det är tveksamt ifall spelkassan når dit. Alltså måste jag bli selektiv. Men systemet tål storfavoriten i andra och vi kör som alltid enbart V6.
Fjärde avdelningen tycker jag känns lite lurig men nog överlever vi här med de fyra som är streckade? Klart att 4 och 6 också känns aktuella på vinstchans och värde.
Allt ovan är preliminärt men jag kommer med stor sannolikhet inte ändra om så mycket. Det tråkiga är att det måste bli matematiskt men så är det ibland :( Tankarna och hur uppbyggnaden ser ut i början finns tillgängligt!
Vid 50 tagna andelar når vi 2050 kronor. Det skulle räcka till att heltäcka andra och tredje avdelningen! Dock kan vi inte få med övriga ekipage som jag har i åtanke då! Vi får se vad det slutliga blir!
Jag börjar med tre andelar själv!
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-642255ec00e2