Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-17, 15:52   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V6 Åby (17/10) - 41 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-642255ec00e2

Fick blodad tand när jag kollade igenom startlistorna. Slängde upp ett reducerat förslag men då det inte går att spela som andel och jag inte har tillräckligt polare som kan gå in så kör jag ett matematiskt här istället. Vill inte lämna in ett eget för runt 800 även om jag tycker det känns bra.

Systemet är preliminärt men mina tankar är som följer...

Spikar Dokonjo som har ett perfekt utgångsläge och kan köra för seger i det här loppet och inte behöva chansa eller backa sig sist. DOCK! Det kan bli som så att jag dubblar med nr 7 som är en italienare. Går den barfota blir det intressant, annars tror jag att jag står över den. Jobbigt att redan tveka lite på Dokonjo! Bara hoppas den håller sig på max 10% så är jag nöjd!

I första låser jag sannolikt på de här tre hästarna. Möjligen får Romero ett streck men jag tycker nr 3 Countdown Fougett är den hetaste här men både 1 och 4 känns som utmanare.

I sista avdelningen låser jag på de två som är streckade. Visst, två favoriter men det känns som bra vinstchans även om både 1 och 5 är betrodda som vinnare och har klart bättre värde. Kan lägga till här men då kommer jag nog inte få ihop det som jag vill och tänker.

I andra avdelningen tar jag samtliga hästar. Normalt plockar jag bort favoriten då men inte nu, detta för att jag även vill ta samtliga i tredje men det är tveksamt ifall spelkassan når dit. Alltså måste jag bli selektiv. Men systemet tål storfavoriten i andra och vi kör som alltid enbart V6.

Fjärde avdelningen tycker jag känns lite lurig men nog överlever vi här med de fyra som är streckade? Klart att 4 och 6 också känns aktuella på vinstchans och värde.

Allt ovan är preliminärt men jag kommer med stor sannolikhet inte ändra om så mycket. Det tråkiga är att det måste bli matematiskt men så är det ibland :( Tankarna och hur uppbyggnaden ser ut i början finns tillgängligt!

Vid 50 tagna andelar når vi 2050 kronor. Det skulle räcka till att heltäcka andra och tredje avdelningen! Dock kan vi inte få med övriga ekipage som jag har i åtanke då! Vi får se vad det slutliga blir!

Jag börjar med tre andelar själv!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-642255ec00e2
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 16:59   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Nr 7 Very Good Z.S. ska köras barfota vilket gör att jag måste ta ett beslut om att dubbla där eller stå fast vid Dokonjo. Usch, var ju inte detta jag ville! Dokonjo har även ökat från 7% till 9% just nu och bör gå över 10% också.

Får klura på detta men detta var det sämsta som kunde hända för ett matematiskt system :(
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 17:20   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Lät riktigt bra på Dokonjo så med största sannolikhet står jag fast. Retar mig mer om den vinner och jag garderat än att nr 7 vinner och jag står fast vid min tidiga spik. Skulle den upp mot 20% kommer jag dock att fundera en gång till.

De hästar jag vill ha med nu är Thanasi Bob i sista främst! Men även Oki DOki Face.

Jag vill ju helgardera både andra och tredje avdelningen. Nu kommer vi inte ha kassa till det pga matematiskt system. Mer intressant med reducerat en sådan här dag men men!

Jag har tagit med de i andra och tredje som måste med och som jag gillar både vad gäller värde och vinstchans. Hur många som jag fyller på med beror på...

Men det kan visa sig vara så enkelt att man bör köra en enkelrad som lyder...

3-7-6-?-1-2

? lutar mest åt 2 där även om det känns öppet. Blir nog en liten mångbong själv också!

Men jobbar för att sätta alla här och få fira lite med andra också
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 17:32   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Funderar om man ska spika Countdown Fougett också! Med två spikar kommer vi ha med riktigt många smällkarameller. Samtidigt är jag inte helt övertygad ännu, mycket då jag undrar hur de i andra som just nu inte är streckade ska kunna vinna. Nu är det ju som så att även sådana vinner ibland och det ger bra då. Vidare vill jag ju fylla på med några både där och i tredje. Många tankar nu! Kommer åtminstone närmare en lösning som ska vara bra rent spelmässigt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 17:54   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Allt beror på vilken spelkassa det blir nu men det lutar mer och mer åt spik även i första och då gäller det att vi har flytet med oss på två lågprocentare till spikar men vinner dessa har vi sjuk potential om vi nu kan fälla lite favoriter i andra och tredje Risken är att vi får fem rätt och missar hyfsade pengar men på V64 spelar jag alltid V6! Där viker jag aldrig en tum på värde - utom ifall man glömmer att kryssa i! Borde kunna ha en förinställd knapp på atg!

Den enkla lösningen är ju annars att spika favoriten i andra men hur kul är det? Den kommer ju förlora runt 20% av gånger som lägst och det måste man ju ta! Samtidigt är ju tanken att den vinner 95% av det här! Konstigt hur hjärnan kan "lura" en när man vet att det inte är så.. sjukdom, galopp, påkörd eller bara kommer en häst från ingenstans!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-10-17 klockan 17:55.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 18:09   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Som det ser ut just nu kommer jag banta i första och gå ut med spik på Countdown Fougett! Möjligen plockar jag bara bort en av 1 och 4 - även om jag verkligen vill ha med bägge dessa. Nr 1 har mött tufft sällskap varje gång på slutet och nr 4 har kapacitet att sprinta undan på 1640 meter!

I sista kommer jag inte röra något även om nr 2 hade blivit spik om jag var tvingad.

Andra avdelningen står nog som den gör just nu - även om jag från början ville ha alla där. Kanske någon mer i tredje behövs?

Fjärde avdelningen behövs alla för att vara säker men det känns rätt stabilt med de vi har där.

20 minuter kvar och det är bråda tider ifall man ska ha en andel!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 18:14   #7
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Enklaste är ju att låsa på de två betrodda i andra avdelningen. Usch, hatar det här läget! Att missa alla fina karameller! Men de där två ska väl ha närmare 90% chans tillsammans åtminstone! Men den där tionde gången så kan det bli $$$

Kan verkligen inte få ordning i första ifall jag ska börja plocka bort. Nr 1 ser klockren ut i värmningen tycker jag. Ståtlig häst.

Hoppas att "tärningen" landar rätt bara!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 18:30   #8
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V64
Inlämnat: 2019-10-17, 19:28
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Johan Salomonssons andelsspel
Åby
Torsdag 2019-10-17
Start: 19:30
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4 (1, 6)
2: 1, 2, 5, 7 (9, 10)
3: 3, 6, 7, 8, 12 (9, 5)
4: 2, 6, 7, 8, 10 (4, 5)
5: 1 Dokonjo (7, 9)
6: 1, 2, 3 (8, 5)

2x4x5x5x1x3 = 600 rader.
600 x 1 x 1,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Min kostnad: 600,00 kr x 3/15 = 120,00 kr
Rättningskod: VGR MTL CLP
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 18:31   #9
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag kan ju lägga ner travet helt! Låser på två i första och bägge hoppar bort sig i starten! Hur fan kan det vara sådant jävla troll i maskineriet?

Helt %/¤/% omöjligt ju! Vinner nr 1 nu får jag fnatt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 20:05   #10
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

kunde ha blivit bra om storfavoriterna förlorade och du hade haft turen att det skulle räcka med 3 och 4 i första. Men nu vinner väl Robert Bergh med Boxer
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 20:06   #11
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Du vill vinna pengar och det ska du hyllas för! Schass på favoriter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+11)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 21:55   #12
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
kunde ha blivit bra om storfavoriterna förlorade och du hade haft turen att det skulle räcka med 3 och 4 i första. Men nu vinner väl Robert Bergh med Boxer
Ja, jag satt och kollade på det... säg att Countdown vinner det. Lät ju grymt bra före. Och OM det var den dagen när favoriterna sen faller och en 3% och en 10% springer in. Då snackar vi fan pengar! Tittade lite snabbt på det och då pratar vi 136K enbart för en sexa, men kör den sen x2.5 så (340K)

Fanns hyggligt med potential så jag får vara nöjd även om de två stora giganterna vann idag! Hade de också spikats går den ju inte att missa men det är inte de pengarna jag försöker jaga. Där måste finnas någon form för att kunna dra iväg i utdelningen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 05:25   #13
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ja, jag satt och kollade på det... säg att Countdown vinner det. Lät ju grymt bra före. Och OM det var den dagen när favoriterna sen faller och en 3% och en 10% springer in. Då snackar vi fan pengar! Tittade lite snabbt på det och då pratar vi 136K enbart för en sexa, men kör den sen x2.5 så (340K)

Fanns hyggligt med potential så jag får vara nöjd även om de två stora giganterna vann idag! Hade de också spikats går den ju inte att missa men det är inte de pengarna jag försöker jaga. Där måste finnas någon form för att kunna dra iväg i utdelningen!
Håller helt med. Ibland missar man hyggliga spelpengar för att man vill vinna mycket men en dag så gör man ju det. Man kanske skulle köra två olika system när det han bli låg utdelning då man har en bra idé som tex Dokonjo. Ett system V6 spikar storisar. Och ett där man fäller dom. Så att man får betalt för sin idé. 7500 hade det ju blivit nu och det är ok spelpengar iallafall. Kan ju få in båda system oxå.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 05:31   #14
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sen tror jag att du visste att Dokonjo va en bra idé pga open strech och att det var hemmabana. Då vinner han faktiskt lopp
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-18, 08:29   #15
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Sen tror jag att du visste att Dokonjo va en bra idé pga open strech och att det var hemmabana. Då vinner han faktiskt lopp
Min grundtanke var ju spets och slut men han kan ju gå i rygg på ledaren men han släpper inte till vem som helst. Nu fanns det ju en italienare som var vrålsnabb från start som jag dessvärre inte hade koll på. Fick dock uppfattningen när de intervjuade stallet att den var snabb. Dokonjo var så snabb sm jag förväntade mig iaf och det blev ju rygg nu om än ofrivilligt även om han nog släppt ändå.

På sistone har den ju varit ute på lite olika distanser men framför allt från sämre lägen mot tuffare motstånd.

Bara att kämpa vidare, för en dag så smäller det och ger bra Kanske redan imorgon på Romme även om jag har ont om lågprocentare som jag tror på i nuläget
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td