Citat:
Ursprungligen postat av SO
Nu har jag snöat in på 11 Cool Trader i avd 2. Såg Lundbergs loppet igen i arkivet och hästen låg SIST 650 kvar ungefär i ett 15 hästarsfält. Chansade invändigt men det blev stopp på slutet och 100-oddsaren hade garanterat kunnat bli bättre placerad än fjärdeplatsen . Hästar som Makethemark. Mellby Granat, Digital Ink, Dragster blåste han förbi sista biten. Tränaren säger att hästen aldrig var bättre än nu. Kanonfin för dagen och ska kunna vara med och göra upp om segern....(!!!!)
Jag har ju sett hästen i tjogtals starter när Micke Melander körde den, var riktigt bra då långa distanser. Oddset är 10 ggr nu och jämför man med Jörgens 15 Apollon så blir man förskräckt, den står i 14 ggr. Ja har den på 4 hästar i bolagsspelet SO Norrland och 4% är ju mumma på jackpotten. Nästan så det kittlar att göra nät mer av hästen, tvilling och spik på litet system ? Blir det topplacering denna gång då är mycket av spelvärdet borta nästa start. Magnus Djuse dessutom, som driver, är alltid ett extra plus, han känner ju hästen bättre nu efter senaste loppet. Det kanske är DAGS NU ?
|
Mycket roligt streck kan jag hålla med om! Man blir ju även lite fundersam i sista när Veijo plockar ut Panther Face, har dom grävt ner stridsyxan? Lär inte plocka ut Dencos i annat än toppskick i alla fall. 2 %