Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-23, 17:16   #432
MultiSharp
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zolasbarn Visa inlägg
Har vunnit ca 15K på Betway efter att omsatt deras usla bonus, dom jävlarna är världens jobbigaste och kräver alla möjliga dokument men det stora problemet är att dom vill ha en ELRÄKNING/hushållsräkning, någon sådan har jag ej.
Då vill dom ist ha ett kontoutdrag från mitt SEB där man skall se min adress, men SEB kan inte ge ut något kontoutdrag där man ser adress! Iaf gick till SEB och fick ett stämplat dokument där de skrev min adress manuellt, det godkändes inte heller.
Jag antar att fler har detta problemet med Betway? Hur i hela friden får man dem att verifiera en? Det verkar ju omöjligt, man måste fixa ett elavtal helt enkelt?
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Ibland kan det gå med ett adressbevis från Skatteverket när man ska identifiera sin adress.
Ja, ett personbevis från skatteverket med adressuppgifter kommer de ha svårt att neka.
Hur som helst är det extremt oseriöst av Betway och andra spel-siter att agera på detta sätt. Enda anledningen är att få kunden så frustrerad att pengarna spelas upp istället. Av de spelbolag med svensk licens borde Betway tillsammans med jackpot punkt com, 888 och Nyspins hamna högst upp på alla svarta listor.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat