Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-21, 16:55   #67
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
jag förstår det men det är ju alltid något och absolut bättre än att förlora
fint spelat och jag tror att om man resonerar lite tillsammans vi som vill göra ett andelssytem kanske man kan få med skrällarna man tror på.

Det viktigaste är att kunna enas om en spik om man nu måste ha en sådan på ett system för 600 spänn exempelvis.
Det hade varit enklare om man fått välja hästar 2 minuter innan start i alla avdelningar.

2an i tredje är en sådan, låt vara att jag hittade den 10 minuter till start och ifall 12an vunnit hittade jag faktiskt den innan spelstopp till V4 men inte någon solklar indikation vilket kom närmare inpå start.

ATGs andelsspel tänker jag inte röra med tång, fanskapet gör om andelskupongen till privat kopia och så sitter man där med nåt som inte går lämnna in med all stress det medför...

Eller så råkar man lämna in med privata spelkassan, det har oxå hänt men det är inte lika stort problem om man orkar granska popuperna osv...

Nä är nog mest efterhandskonstruktioner alltihopa ändå kan jag tycka, tack och hej, jag ska inte lägga tid på att skriva i trådarna, då missar man fina lir, komb, trio etc som kräver en del eftertanke och vakenhet.

Ha de gött alla!

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat