Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-21, 15:22   #61
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
det kan väl inte bli 9-9-2-11 muhaaa
En karg väg vi är på här, kanske du som är trollkarl har 13 som turnummer, eller så e det häxan som fyller år den 21a kanske
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 15:23   #62
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Sent spel indikerade 13 så provade en trio utan framgång och nåt litet vinnarspel på 13:


13 Rocky Path

1 Throng
5 Jagesa Jagesa
7 Dickens

1 Throng
5 Jagesa Jagesa
7 Dickens
12 Set The Standard
Grattis till Vinnarspelet

Gavin Lerena i Sadeln - då är det alltid vinstchans
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 15:40   #63
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
En karg väg vi är på här, kanske du som är trollkarl har 13 som turnummer, eller så e det häxan som fyller år den 21a kanske
en mix av tärning och häxa går ju alltid hem i detta djävulska spel

grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+13)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 15:42   #64
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
en mix av tärning och häxa går ju alltid hem i detta djävulska spel

grattis!
Tack! Man får vara nöjd med det lilla, 2an som slog mitt större drag spelade jag ändå till 21 ggr även om tvåtusen till hade varit roligare...
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 15:47   #65
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Tack! Man får vara nöjd med det lilla, 2an som slog mitt större drag spelade jag ändå till 21 ggr även om tvåtusen till hade varit roligare...
jag förstår det men det är ju alltid något och absolut bättre än att förlora
fint spelat och jag tror att om man resonerar lite tillsammans vi som vill göra ett andelssytem kanske man kan få med skrällarna man tror på.

Det viktigaste är att kunna enas om en spik om man nu måste ha en sådan på ett system för 600 spänn exempelvis.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 15:50   #66
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

du och Amaerilde hade ju bra känsla kring tredje loppet på 2an och 12an som jag missade totalt och i sista hade du ju rätt ok koll med tanke på vinnarspelet men det va även en 8%are så inte omöjlig på något sätt. Jag hade min 9 i början som jag aldrig hade släppt vid gardering. 9an i andra va klar första häst med tanke på att 2an inte hade startat på ett tag så då kan man gå kort och låsa på dom tex oavsett procenten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 15:55   #67
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
jag förstår det men det är ju alltid något och absolut bättre än att förlora
fint spelat och jag tror att om man resonerar lite tillsammans vi som vill göra ett andelssytem kanske man kan få med skrällarna man tror på.

Det viktigaste är att kunna enas om en spik om man nu måste ha en sådan på ett system för 600 spänn exempelvis.
Det hade varit enklare om man fått välja hästar 2 minuter innan start i alla avdelningar.

2an i tredje är en sådan, låt vara att jag hittade den 10 minuter till start och ifall 12an vunnit hittade jag faktiskt den innan spelstopp till V4 men inte någon solklar indikation vilket kom närmare inpå start.


ATGs andelsspel tänker jag inte röra med tång, fanskapet gör om andelskupongen till privat kopia och så sitter man där med nåt som inte går lämnna in med all stress det medför...

Eller så råkar man lämna in med privata spelkassan, det har oxå hänt men det är inte lika stort problem om man orkar granska popuperna osv...


Nä är nog mest efterhandskonstruktioner alltihopa ändå kan jag tycka, tack och hej, jag ska inte lägga tid på att skriva i trådarna, då missar man fina lir, komb, trio etc som kräver en del eftertanke och vakenhet.

Ha de gött alla!

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 15:56   #68
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
du och Amaerilde hade ju bra känsla kring tredje loppet på 2an och 12an som jag missade totalt och i sista hade du ju rätt ok koll med tanke på vinnarspelet men det va även en 8%are så inte omöjlig på något sätt. Jag hade min 9 i början som jag aldrig hade släppt vid gardering. 9an i andra va klar första häst med tanke på att 2an inte hade startat på ett tag så då kan man gå kort och låsa på dom tex oavsett procenten.
Du får aldrig ut nåt vettigt ändå med ett babiansystem, dragen blir lika lite värda som garderingarna!

Visst man kan spika en 3%are typ men vem orkar vänta på träffen!?



Edit: det där om nian i andra får gälla för dig som heter Daniel(sson), vi andra måste ha öppna ögon och förutom det sena spelet som man inte har innan V4 så var 2an lika överlägsen klassmässigt som många andra som faktiskt infriat på slutet....

Du bör för din egen skull sluta med efterhandskonstruktioner!

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-11-21 klockan 15:58.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 16:01   #69
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Någon fick 3 rätt på en flerbong!!

Otroligt dålig utdelning på 3 rätt.

Startnummer 9 var överspelat i de 3 sista loppen.

9 i andra rensade nästan lika dåligt som favoriten i andra.
9 i tredje hade bara gett 100kr i värdeökning.
9 i sista var 19% trots ganska högt odds.

Någon har streckat 9 i alla fyra loppen ( född den 9/9???)
Sedan kryddat med 13 i sista och säkert några till i avdelning 1 & 4.

Helt klart är att 9 spikades i andra och tredje och lappen spelades ggr 10.

3 rätt borde gett betydligt mer än 755kr idag...
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 16:08   #70
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Du får aldrig ut nåt vettigt ändå med ett babiansystem, dragen blir lika lite värda som garderingarna!

Visst man kan spika en 3%are typ men vem orkar vänta på träffen!?



Edit: det där om nian i andra får gälla för dig som heter Daniel(sson), vi andra måste ha öppna ögon och förutom det sena spelet som man inte har innan V4 så var 2an lika överlägsen klassmässigt som många andra som faktiskt infriat på slutet....

Du bör för din egen skull sluta med efterhandskonstruktioner!
Man kan ju alltid lära sig något av efterhandskonstruktioner till nästa gång.

Borde och skulle kan ju vara nåt att ha med sig till nästa gång kanske.

Ja just jag skulle ju göra så här.

Alltid lätt att vara efterklok men vi är ju här för att lyfta fram skrällar och drag annars kan man ju lägga ner sidan om man enbart vill visa vem som är bäst efter ett spel.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 16:09   #71
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Någon fick 3 rätt på en flerbong!!

Otroligt dålig utdelning på 3 rätt.

Startnummer 9 var överspelat i de 3 sista loppen.

9 i andra rensade nästan lika dåligt som favoriten i andra.
9 i tredje hade bara gett 100kr i värdeökning.
9 i sista var 19% trots ganska högt odds.

Någon har streckat 9 i alla fyra loppen ( född den 9/9???)
Sedan kryddat med 13 i sista och säkert några till i avdelning 1 & 4.

Helt klart är att 9 spikades i andra och tredje och lappen spelades ggr 10.

3 rätt borde gett betydligt mer än 755kr idag...
Vet inte om jag håller med, men amaerildes gelikar med värdespel drabbar utdelningarna hårt vissa dagar!

Ouch nu avstod jag vinnarspelet på Watchable till 36 ggr och valde plats @5.70 på Newcastle, illa, men 36 oddsare växer faktiskt typ på träd i galopphandikapper

5.70 på plats är helt ok även om 36 på vinnare marginellt var bättre för den som orkar variansen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 16:11   #72
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

sen spikade jag inte 9an i andra på mitt för att han hette Danielson.. det va med glimten i ögat. Form slår klass många ggr som vi vet i alla sportsammanhang. Så det så:P
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+9)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 16:14   #73
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Man kan ju alltid lära sig något av efterhandskonstruktioner till nästa gång.

Borde och skulle kan ju vara nåt att ha med sig till nästa gång kanske.

Ja just jag skulle ju göra så här.

Alltid lätt att vara efterklok men vi är ju här för att lyfta fram skrällar och drag annars kan man ju lägga ner sidan om man enbart vill visa vem som är bäst efter ett spel.
Vet inte vad du om du nu insinuerar där på slutet?

Jag ger dig bara ett råd av en betraktare, även det vill vissa ha vissa inte (struts?)


Problemet med efterhandskonstruktioner är inte att man inte kan lära sig av analys utan att man tenderar att bara se aktuellt utfall och inte hela bilden!

Nåväl ska inte lägga så mycket energi här på sidan framöver utan får önska en God Kväll till dig som jag iaf trodde var min vän !

Edit: Jag hoppas alltså du är en "vän" men jaja nog om det, slutstressat med ATGs idiotiska sida på ett tag nu!

Tyvärr hittar jag inte alltid vad ska man kalla det, politiskt korrekta eller hövliga sätt att uttrycka vad jag tänker. Amaerilde vet om det och möjligt jag borde vara lite försiktigare med andra som jag inte känner, men kom upp i varv när andelen inte gick att lämna in idag!

Du har en liten ursäkt av mig, Bubba!

//
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-11-21 klockan 16:23.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 16:22   #74
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Vet inte vad du om du nu insinuerar där på slutet?

Jag ger dig bara ett råd av en betraktare, även det vill vissa ha vissa inte (struts?)


Problemet med efterhandskonstruktioner är inte att man inte kan lära sig av analys utan att man tenderar att bara se aktuellt utfall och inte hela bilden!

Nåväl ska inte lägga så mycket energi här på sidan framöver utan får önska en God Kväll till dig som jag iaf trodde var min vän !

Edit: Jag hoppas alltså du är en "vän" men jaja nog om det, slutstressat med ATGs idiotiska sida på ett tag nu!
Det är klart du är en vän... menade inte just dig i sista meningen utan allmänt.
och jag lyssnar gärna på uppmaningar och kritik.

Vill bara att man ska hjälpa varandra att komma fram till något vettigt i ett systemförslag som man kan komma överens om tillsammans.

Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-21, 16:28   #75
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det är klart du är en vän... menade inte just dig i sista meningen utan allmänt.
och jag lyssnar gärna på uppmaningar och kritik.

Vill bara att man ska hjälpa varandra att komma fram till något vettigt i ett systemförslag som man kan komma överens om tillsammans.

Mvh
Tack och förlåt! Det är mitt eget fel då jag ibland "tetas" och även så att det kanske någon gång blir otydligt eller feltolkat av mig osv i skrift, däremot säger jag som tidigare antytt att "babiansystem" är ett alltför trubbigt verktyg och sen utom tävlan hemska ATGs andelskupong... HUVVA!

Dock är det så att jag får lägga ned detta skrivande då det tar fokus från väsentligheterna då man ska lägga spelen och bevaka allt som händer!

Brukar mest skriva när jag är spelfri typ, idag var det mycket stress.

Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-11-21 klockan 16:30.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td