Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-04, 22:17   #511
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luke Visa inlägg
Har en fråga om reglerna på bet365 kring H2H-spel. Har mest spelat H2H på Unibet och där krävs det att någon av hästarna får en placering för att spelet ska vara giltigt och jag trodde det var samma på bet365 också, men idag var första gången jag spelade ett H2H-spel på bet365 där ingen av hästarna fick någon placering och spelet har rättats som förlust. Är det meningen att det ska va så?
Ja det är olika beroende på bolag det där, tror Expekt har samma som Unibet också. b365 voidar inga spel om de inte är strukna, de går rakt av efter den som står först i ATG:s resultatlistor. Osäker på hur det är om båda diskas eller utgår, har inte råkat ut för det än. Har du någon void på en flerkupong på b365 så faller hela lappen också och insatsen återbetalas, vet inte hur de andra gör.

Jävla surt att man inte satte sexan idag, 90k på den raden var helt fantastiskt bra betalt. Hade fem streck i loppet som skrällde, varav flera var långt ner i strecklistan men det räckte inte, skulle kört med heltäckning som vanligt.

Dagens dumstrut till Björn Goop som lyckades köra målgalopp med Hazard Brodde för tredje gången på åtta försök, jag kan tänka mig att ägarna håller sig för skratt.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat