Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-19, 18:44   #175
jAnman

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5683
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tack för uppmuntran jAnman! Så mycket onödiga spel man lägger pengar på så det är skrämmande. Man måste försöka ha tålamodet att vänta på rätt tillfällen och nästan känna sig säker på att man sätter 7an eller 8an när man lämnar in. Tyvärr har jag svagheten att följa nästan allt som sänds eftersom jag är sjukpensionerad och har möjligheten men då är det lätt att man lägger massa onödiga spel för att det är roligare att följa travet då.
Nåt man borde lära sig att inte göra och erfarna travspelare slutar nog spela som jag och går hårt in när dom ser något dom väntat på tex.

Som nästa gång Antonio Trot startar tex
Titta på trav varje dag är bra, då hänger man med på både häst o kusk, spela varje dag är inte ok om man inte har pengar för det, polaren som delar bord och häst med mig är proffs sedan 16 år tillbaka han har råd att spela varje dag, men han väljer ut spelvärde är det svårt blir det ett större joker är det lätt står han över eller lämnar in raden ca 500 ggr. Kör v75 lättare o billigare än v86 då du måste lägga kraft i plånboken. Kan du lira varannan vecka för en större slant, så tror jag det ger mer att småskvättar hela veckan. Eller lägg en eller två andelar på Gotland till v7 och vila huvudet och bara njut av hästarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
jAnman är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat