Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-05, 19:07   #103
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Malmö har dessutom gått ut med att de vilar ett gäng spelare inför torsdagens match i mot Leksand. Ställer mig iofs rätt tveksam till att Blue Jackets gör mer än absolut nödvändigt dock.

Mifs lag
mja, för det första så ska ett b-betonat lag från allsvenskan vara minst 3 mål sämre än ett från NHL. Sen kan jag inte tänka mig att BJ´s ställer över speciellt många och om då malmö ställer över spelare så bör det bli en enkel match för Nash å Husa att leka oss i. 5-1 utan att direkt förta sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Bender Visa inlägg
Klart att inte NYI kommer att vara något topplag, men jag tror att du underskattar dem.
Streit är deras viktigaste försvarare och okoposo viktig del av anfallet.
MEN de har stärkt deras försvar men kvalitets spelare som Eaton, wisniewski, jurcina och här sist mottau.
DiPietro är frisk och de unga spelarna i anfallet Tavares, schremp, bailey etc är ett år mer erfarna och så har man ligans coolaste tough-guy Trevor Gillies http://www.youtube.com/watch?v=RYcaq...eature=channel
Hehe, den som lever får se, Tavares försvann ju helt andra delen av säsongen, återstår att se hur skadat hans självförtroende är..

Eaton var ju 5e-6e back i Pens, Wisnewski kommer från en tung säsong med Anaheim (-5) och Jurcina spelade bara runt 40 matcher förra året och är känt både skadebenägen och ingen första lina back. Dessutom blev han offloadad precis innan slutspelet till ett icke slutspelslag, inget bra betyg. Dem har har tappat bägge sina assisterande kaptener och tyngd i offensiv och defensiv som ej kan ersättas. DiPietro kommer nog åxå behöva nån månad på sig att komma tillbaks in i matchtempo, har lirat 13 matcher under 2 säsonger och kommer få bära hela laget på sina axlar direkt.

I min mening en tunn trupp helt utan secondary scoring, utan förstabackpar, utan någon stjärna som kan bära offensiven (om inte Tavares har en break-out season), och med en målvakt som är rejält matchotränad och som kommer få göra en 30-35 räddningar i snitt per match.

Men, jag är ju inte allvetande, dem kanske samlar sig och gör en kanonsäsong (i den mening att dem inte slutar helt sist i NHL).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat