Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-03, 19:44   #91
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nashville baby, härligt 0:ar förra årets presidents trophy vinnare på bortaplan, kan bli att räkna med!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-03, 20:20   #92
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Tack ock bock för Nashville,baby.



Ryggar överspelen på nattens matcher.Var själv inne på att lira över i Flames matchen,din välsignelse övertygade mig.
BOL.

Senast redigerad av eddieh den 2010-10-03 klockan 20:27.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-03, 20:32   #93
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Hitler Visa inlägg
Tack ock bock för Nashville,baby.



Ryggar överspelen på nattens matcher.Var själv inne på att lira över i Flames matchen,din välsignelse övertygade mig.
BOL.
Ja varsego'

Vi håller tummarna, överspelet i flames känns riktigt bra, om det visar sig vara ngn annan än Kiprusoff i Flames målet kan det bli att jag lägger dit en extra ut på den.

Lets have a good night
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-03, 21:09   #94
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Även om oddset är ganska lågt så tycker jag det känns spelvärt att spela överspel i Pens-Red Wings matchen, 2 ostabila målvakter på försäsongen ser ut att starta (Fleury och Howard). Detroit hade en halv a-trupp sist, då fick man pisk med 5-1. Det gör man inte om idag, full a-trupp verkar det vara och full fokusering.

Detta är 2 lag som aspirerar på Stanley Cup även om jag ser Detroits chanser som avsevärt mindre än Penguins. Det som gör att jag vill lira här är att mellan Öst och Väst brukar det väldigt ofta bli mycket mål och med potenta offensiver, många bra breakout backar som gör att man lätt kan få igång spelet och anfallen och darriga målvakter går det att spela denna ner till 1.76 där den står nu.

Ska avvakta slutgiltiga trupper innan jag lägger spelet, bägge lagen har fortfarande ganska stora trupper och jag är inte helt säker på om Malkin Crosby Datsyuk å zäta spelar än. Ser ut som att Staal sitter ut men det ser jag inte som ngt jätteminus då han är en av Pens bästa defensiva forward vilket inte gynnar överspelet.


Detroit har spelat 7 matcher på försäsongen och 6 har gått över, 1 stannade på 5.

Pens har 3/5 över, en på 5 och en på 4, så bägge lagen har varit flitiga i målprotokollet.

Som sagt, väntar lite men är beredd, spelstopp om mindre än 1 timme.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-03, 21:20   #95
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fick precis "förmodliga" laguppställningar.. Staal och Crosby utanför Pens laget.

Mjaa...

Då släpper vi överspelet och kör istället Red Wings+Blackhawks, en sjyst dubbel till 2.55 (ML) 1uts



Tangradi-Comrie-Malkin
Dupuis-Letestu-Kunitz
Rupp-Adams-Godard
Cooke-Talbot-Kennedy-Jeffrey

Martin-Letang
Goligoski-Michalek
Engelland-Lovejoy
Hutchinson-Despres

Fluery (startar)
Johnson (?)
_____________________________________
Detroit


Datsyuk-Zetterberg-Holmstrom
Franzen-Filppula-Ritola
Hudler-Modano-Cleary
Miller-Helm-Mursak

Lidstrom-Kronwall
Stuart-Rafalski
Ericsson-Salei

Osgood (starting)
Howard
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-03 klockan 21:20. Anledning: uts
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-03, 22:47   #96
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

yuck, ingen bra start på Red Wings matchen, inte nog med att jag släppte överspelet (4 mål i första) jag blandade in red wings i en dubbel åxå (3-1 pens).. långt kvar dock.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-04, 13:01   #97
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En natt i besvikelsens tecken, Kings vinner skotten med 43-21 men förlorar matchen i OT, och totalen stannar på 5 mål, utan Kopitar Brown och Smyth, vilka sades skulle spela enligt gårdagens analys.

Längtar till säsongen då man kan räkna med att dem bästa spelar när det sägs vara så.

Ohwell, nya tag. Red Wings ser som vanligt trötta ut tidigt på året, undrar hur länge dem kan ha samma gamla gubbar.. .

Upp på tåget igen, 3 dagar kvar
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-04, 18:11   #98
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har spelat Boston -1,5 (1.90) och Columbus -2,5 (1.86), snart NHL premiär och jag tror det är bra lag om inte fulla lag som spelar idag, då ska vare sig Liberec och speciellt inte Malmö Redhawks ha en suck, så jag gillar båda spelen till 2% av stacken.

Dubblar även till 3.53 1 uts
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-04 klockan 18:12. Anledning: ut size på dubbeln
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-04, 22:01   #99
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Cammalleri avstängd i MTL's bortapremiär mot Leafs. Stort avbräck..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 14:44   #100
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Islanders även utan Okposo ett tag, Streit och Okposo ur hela NHLs tunnaste trupp, Islanders kommer gå kräftgång..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 15:00   #101
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Har spelat Boston -1,5 (1.90) och Columbus -2,5 (1.86), snart NHL premiär och jag tror det är bra lag om inte fulla lag som spelar idag, då ska vare sig Liberec och speciellt inte Malmö Redhawks ha en suck, så jag gillar båda spelen till 2% av stacken.
Malmö har dessutom gått ut med att de vilar ett gäng spelare inför torsdagens match i mot Leksand. Ställer mig iofs rätt tveksam till att Blue Jackets gör mer än absolut nödvändigt dock.

Mifs lag

Citat:
30. Bjurö (31. Svensson)

39. Blomqvist - 3. Weihager
27. Söderberg - 4. Ohlsson - 44. Hardt

7. Damgaard - 8. Hersley
42. Urbas - 21. Mattsson - 17. Sandström

6. Lundström - 33. Nevalainen
10 Alvarez - 20. Olsson - 24. Larsson

?. Carnestad - 15. Sandmark
9. Dyk - 59. Svensson - 67. Öhman

71. Pa.Westerholm - 86. Po.Westerholm
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 15:20   #102
 
Benders avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 60
Sharp$: 97
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Islanders även utan Okposo ett tag, Streit och Okposo ur hela NHLs tunnaste trupp, Islanders kommer gå kräftgång..
Klart att inte NYI kommer att vara något topplag, men jag tror att du underskattar dem.
Streit är deras viktigaste försvarare och okoposo viktig del av anfallet.
MEN de har stärkt deras försvar men kvalitets spelare som Eaton, wisniewski, jurcina och här sist mottau.
DiPietro är frisk och de unga spelarna i anfallet Tavares, schremp, bailey etc är ett år mer erfarna och så har man ligans coolaste tough-guy Trevor Gillies [ame]http://www.youtube.com/watch?v=RYcaq-Vl4do&feature=channel[/ame]
Bender är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 18:07   #103
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Malmö har dessutom gått ut med att de vilar ett gäng spelare inför torsdagens match i mot Leksand. Ställer mig iofs rätt tveksam till att Blue Jackets gör mer än absolut nödvändigt dock.

Mifs lag
mja, för det första så ska ett b-betonat lag från allsvenskan vara minst 3 mål sämre än ett från NHL. Sen kan jag inte tänka mig att BJ´s ställer över speciellt många och om då malmö ställer över spelare så bör det bli en enkel match för Nash å Husa att leka oss i. 5-1 utan att direkt förta sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Bender Visa inlägg
Klart att inte NYI kommer att vara något topplag, men jag tror att du underskattar dem.
Streit är deras viktigaste försvarare och okoposo viktig del av anfallet.
MEN de har stärkt deras försvar men kvalitets spelare som Eaton, wisniewski, jurcina och här sist mottau.
DiPietro är frisk och de unga spelarna i anfallet Tavares, schremp, bailey etc är ett år mer erfarna och så har man ligans coolaste tough-guy Trevor Gillies http://www.youtube.com/watch?v=RYcaq...eature=channel
Hehe, den som lever får se, Tavares försvann ju helt andra delen av säsongen, återstår att se hur skadat hans självförtroende är..

Eaton var ju 5e-6e back i Pens, Wisnewski kommer från en tung säsong med Anaheim (-5) och Jurcina spelade bara runt 40 matcher förra året och är känt både skadebenägen och ingen första lina back. Dessutom blev han offloadad precis innan slutspelet till ett icke slutspelslag, inget bra betyg. Dem har har tappat bägge sina assisterande kaptener och tyngd i offensiv och defensiv som ej kan ersättas. DiPietro kommer nog åxå behöva nån månad på sig att komma tillbaks in i matchtempo, har lirat 13 matcher under 2 säsonger och kommer få bära hela laget på sina axlar direkt.

I min mening en tunn trupp helt utan secondary scoring, utan förstabackpar, utan någon stjärna som kan bära offensiven (om inte Tavares har en break-out season), och med en målvakt som är rejält matchotränad och som kommer få göra en 30-35 räddningar i snitt per match.

Men, jag är ju inte allvetande, dem kanske samlar sig och gör en kanonsäsong (i den mening att dem inte slutar helt sist i NHL).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 20:05   #104
 
Benders avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 60
Sharp$: 97
Standard

Som du säger den som lever får se
Bender är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 20:06   #105
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser bra ut, var alldeles för nära i Columbus matchen, men det gick vägen och boston leder me 7-1 med 10 minuter kvar så den räknar vi in, finemang
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td