Citat:
Djurgården med ett helt värdelöst fasigt hemma den här säsongen och såklart överlag i serien. Många hade nog förväntat sig en bra placering för Djurgården vid den här tidpunkten, men förluster mot aik i derby och sedan luleå hemma har gjort att laget har fem raka försluster och den hårde Hardy sitter inte allt för säkert i båten längre.
Ser man till motståndarlaget Timrå så har säsongen varit tvärt imot Djurgårdens, man har spelat otroligt bra borta vilket man förra året hade svårt med. Första bortasegern dröjde enda till i december förra året medans man i år har en riktigt bra form, segrar borta mot Moda, Hv71 och Södertälje.
Vilket lag spelar jag då? Jo jag spelar Djurgården, och varför gör jag det?
Jag tror det vänder för djurgården ikväll, bara Nisse Ekman som är osäker till spel, samtidigt som Timrå har kapten Styf borta pga av skada.
Ett Djurgården i kris vänder i dag skeppet och vinner hemma mot Timrå till 2.00
|
Du spelar ett hemmasvagt djurgården mot ett bortastarkt timrå på den enda grunden att timrås kapten är borta pga skada? Har du undersökt hur det påverkar timrå? brukar dem spela sämre när han är borta? statistik på det? vad talar för att djurgården vinner mer än att hårde hardy inte sitter säkert i båten längre?
Tycker det är väldigt märkligt och tycka det är ett bra spel till 2.00 bara. Om du inte spelade för du hejar på djurgården så antar jag du spelar för du kollar på matchen. Det är inget fel på det, du får tycka vad du vill, samtidigt som jag får det. Vi är inte överens, det är ok. Det finns ett forum för man ska diskutera.